درمان قطعی ریزش مو با اضافه کردن سه ماده طبیعی!!!
 ریزش مو یکی از مهم ترین مشکلات زیبایی است که مردان و زنان بسیاری درگیر آن هستند. برای درمان قطعی ریزش موهای تان کافی است این مواد طبیعی را به شامپوی تان اضافه کنید.

برای جلوگیری از ریزش مو این 3 ماده طبیعی را به شامپوی تان اضافه کنید

تبلیغات پر رنگ و لعابی که در خصوص شامپوهای تقویت‌ کننده و ضد ریزش مو در رسانه‌ها می‌بینیم، باعث شده بعضی افراد که حساسیت زیادی نسبت به موهای خود دارند، استفاده از این شامپوها را در برنامه‌شان قرار دهند و هر چند وقت یک بار بابت تهیه این قبیل شامپوها با برندهای مختلف پول زیادی نیز پرداخت کنند.

بیشتر بدانید : ریزش مو، 7 علت شایع و مهم ریزش مو از زبان یک متخصص پوست

بررسی ها نشان می دهند، رژیم غذایی، شیوه زندگی، قرار گرفتن در معرض استرس، و ژنتیک از مهمترین دلایلی هستند که باعث ریزش مو می شوند.

اگر ریزش مو شما شدید است و شامپوهای گران کارساز نبوده اند در اینجا توصیه می کنیم که درمان طبیعی و موثر زیر را به کار گیرید.

برای تقویت و درمان ریزش موهای سرتان نیاز به تغییر شامپو نیست کافی است 3 ماده روغن رزماری، کپسول روغن لیمو و ویتامین E را به شامپو مورد نظر اضافه کنید و از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوید. پس از ساخت شامپو آن را هفته ای دو بار هنگام استحمام به همه قسمت های سر پخش نموده و با نوک انگشتانتان به آرامی‌روی پوست سرو موهایتان ماساژ دهید.
گفتنی است، اضافه کردن این 3 ماده به شامپوهای معمولی، به شما کمک می‌کند که پوست سر خود را تقویت و ریزش موهایتان را کنترل کنید.


بیشتر بدانید : ریزش موهای تان را با دمنوش سبوس برنج درمان کنید

بیشتر بدانید : جلوگیری از ریزش مو با این میوه خوشمزه پاییزی!

بیشتر بدانید : درمان ریزش مو در خانم ها با چند توصیه خانگی!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : jamejamonline.ir/sara