از بین بردن جوش صورت در مرحله ساده!!
جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که زیبایی صورت تان را درگیر می کند. روش های بسیاری برای از بین بردن جوش صورت وجود دارد، با ما همرا شوید تا با 5 را عالی برای از بین بردن جوش صورت تان آشنا شوید.

جوش های صورت تان را در چند مرحله از بین ببرید

1 - مهم ترین قدم برای از بین بردن جوش ها شستن و پاک کردن صورت است، یک پاک کننده ملایم بدون چربی برای شستن  پوست های چرب ایده آل است.

2 - یک تکه یخ را داخل یک تکه پارچه بگذارید و آن را هر یک ساعت حدود 15 تا 20 دقیقه روی جوش قرار دهید؛ البته حواستان باشد که هر وقت احساس درد کردید؛ یخ را بر دارید.

3 - خیلی ملایم با سشوار روی جوش را خشک کنید، درجه حرارت سشوار را روی کمترین حد قرار دهید تا سردترین باد را داشته باشید. باید حدود 3 تا 5 دقیقه باد سشوار را روی جوش بگیرید. حواستان باشد که سشوار را خیلی نزدیک به پوست نگیرید و هر گاه احساس کردید داغ شده است، کار را متوقف کنید.

4 - قبل از اینکه به تختخواب بروید روی جوش را با کمی خمیردندان بپوشانید، حواستان باشد که از خمیر دندان سفیدی استفاده کنید که هیچ ماده افزودنی خاصی نداشته باشد؛ مثلا خمیردندان سفیدکننده نباشد. البته ناگفته نماند که خمیردندان های ژله ای هم برای این کار مناسب نیستند.

5 - صبح روز بعد خیلی ملایم با آب ولرم خمیردندان را از روی جوش بشویید.

6 - حالا می توانید باقی مانده جای جوش را با کانسیلر و یا ماده آرایشی دیگر بپوشانید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : خانمانه