اگر اندام گلابی شکل دارید این غذاها را بخورید!!
اندام گلابی شکل یکی از اندام های زنان است. برای برطرف کردن مشکل  در این نوع اندام ها باید با خوراکی های آزاد و ممنوع آشنا شوید. در این مقاله به شما می گوییم که اگر اندام شما گلا شکبیل است کدام غذاها را بخورید و دور کدام غذاها را خط قرمز بکشید

تغذیه مناسب اندام گلابی شکل

اندام زنان ، شکل ها و اندازه های مختلفی دارند. بسیاری از مردم فکر می کنند که "نوع اندام" فقط ظاهر آن فرد را نشان می دهد، اما اندام چیزی نیست که از ظاهر بیرونی می بینیم. بلکه شامل ساختار اسکلتی، توده عضلانی و رسوب چربی ادغام شده در داخل بدن می باشد که در کل منجر به شکل گیری آن می شود.
نباید تعجب کرد که در چند سال اخیر به فرم اندام زنان توجه خاصی شده است. در اکثر جوامع بشری، زیبایی، جنسیت و باروری مرتبط با نوع فرم بدن بوده است. جالب است به این نکته توجه کنیم که اکنون این تفاوت ها در زمینه نوع اندام ایده آل یا ترجیح داده شده بیشتر از همه بیان شده است، هم به خاطر جذابیت و هم به خاطر دلایل مربوط به سلامتی.
در حقیقت، نوع بدن نیز می تواند اطلاعاتی را در مورد این موضوع فراهم کند که چگونه فرد به جذب غذا واکنش نشان می دهد و همچنین می تواند اطلاعاتی را در مورد ویژگی های هورمونی و سیستم عصب سمپاتیک (SNS) فراهم کند. بنابراین خصوصیات و ویژگی های بدنی می تواند تفاوت های متابولیکی را بین افراد به وجود آورد. وقتی افراد نوع بدن خود را می شناسند، آنها می توانند برای به حداکثر رساندن اهداف مربوط به سلامتی ، مطابق با اندام خود مواد مغذی را جذب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رموز شیک پوشی برای کسانی که اندامی گلابی شکل دارند

مشخصات اندام گلابی شکل ( قاشقی یا مثلثی رویه بالا )
مشخصات اندام گلابی شکل ( قاشقی یا مثلثی رویه بالا )

_ باسن پهن تر از شانه هاست.
_ شانه ها گرد و مورب تر هستند.
_ دور کمر خوب مشخص شده است و به طرز جالبی زیبا دیده می شود .
_ باسن و ران ها پر و گرد هستند.
_ افزایش وزن بیشتر در ناحیه ران ها می باشد.

فرم بدن گلابی شکل سالم تر از فرم بدن سیبی شکل می باشد، چون رسوب چربی در مفصل ران کمتر است، بنابراین، احتمال بیماری های قلبی و دیابت کاهش می یابد. با این وجود، داشتن وزن اضافه در مفصل ران می تواند منجر به التهاب مفاصل شود و به احتما زیاد به صورت سلولیت ظاهر می شود.

اینگونه افراد به خوردن غذاهای پر چرب مانند پنیر خامه ای و دسرها میل بیشتری دارند. آنها باید مراقب سطوح استروژن خود باشند، چون اگر دیگر هورمون ها مانند پروژسترون ها خارج از حد تعادل باشند، می توانند منجر به افزایش وزن شوند.

غذاهایی مفید برای کسانی که اندام گلابی شکل دارند

سبزیجات و میوه های غنی از فیبر. مقادیر کمی از پروتئین مانند سینه بوقلمون و ماهی سفید مانند ماهی کاد و چربی های غیر لبنیاتی مانند روغن نارگیل و تخم مرغ.

غذاهایی ممنوعه برای کسانی که اندام گلابی شکل دارند

پنیرهای پرچرب، خامه، و سس ها، کافئین و الکل.

کیم کاردشیان و بیانسه اندام گلابی شکل دارند
کیم کاردشیان و بیانسه اندام گلابی شکل دارند

بیشتر بدانید : اگر اندام سیبی شکل دارید این غذاها را بخورید!!

بیشتر بدانید : فرم بدن تان را با این ترفندها تشخیص دهید

بیشتر بدانید : چگونه لباسی را انتخاب کنم که مناسب فرم اندام من باشد؟

بیشتر بدانید : چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

بیشتر بدانید : برای داشتن تناسب اندام، چگونه متناسب با تیپ بدنم غذا بخورم؟

بیشتر بدانید : مدل لباس عروس : راهنمای انتخاب بهترین مدل متناسب با اندام شما

بیشتر بدانید : بهترین کوپ شلوار جین برای اندام شما به پیشنهاد مجله Glamour!



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ