مژه های تان را با این روشها دو برابر کنید!
داشتن مژه هایی بلند و پرپشت یکی از رازهای داشتن چشم هایی جذاب و گیرا است. اگر شما هم به دنبال راه هایی برای پرپشت کردن مژه های تان هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

روشهای تقویت مژه

_ برای داشتن مژه های ضخیم و بلند تر، مراقبت از مژه ها در شرایط بهداشتی نگه دارید و هرگز شب ها با آرایش نخوابید.

 _ یک شانه مخصوص مژه یا ریمل بخرید و مژه ها  را شانه بزنید. این عادت به مژه های تان کمک می کند تا قوی تر شوند و از شکستن انها پیش گیری می کند.

_ برای حفظ سلامت مژه ها می توانید از روش های درمان خانگی استفاده کنید. برای این کار پیشنهاد می شود به طور مرتب روغن زیتون به مژه های تان بمالید.

 _ یکی دیگر از چیزهایی که باعث تقویت مژه ها می شود وازلین است. البته افراد زیادی هم هستند که از روغن بادام استفاده می کنند تا مژه های شان حالت براق داشته باشد. می توانید آن را با کمی تخم مرغ مخلوط کنید تا از شکستن مژه ها پیشگیری کند. مژه ها رشد سریعی ندارند و وقتی هم رشد کنند تنها در حد چند میلی متر خواهند بود.

_ اگر مژه های شما چندان بلند و ضخیم نیست می توانید کاری کنید که این طور شود، یعنی می توانید از ریمل مناسبی برای این کار استفاده کنید. محصولات حجم دهنده زیادی وجود دارد که می تواند مژه های تان را برجسته تر نشان دهد.

_ تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه پیش از خوابیدن تمام آرایش خود را پاک کنید. این مسئله به خاطر آن است که استفاده زیاد از لوازم آرایشی و عدم تمیز کردن آنها باعث میشود مژه های شما ضعیف تر از قبل شود.

_ اگر مژه های تان در حد مطلوب نیست می توانید از مژہ مصنوعی استفاده کنید. برای این کار ابتدا در محل مورد نظر چسبهای مخصوص آن را مالیده و بعد مژه ها را به آن بچسبانید. البته این کار به مهارت و توجه لازم نیاز دارد و باید مراقب باشید چسب با چشم تان تماس پیدا نکند.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : lahzehnama.ir