سرم تقویت کننده مژه با دو دستور خانگی
در ادامه مطلب امروز با چند درمان خانگی و ساخت سرم تقویت‌کننده مژه در منزل آشنا می‌شوید که استفاده منظم و دائمی از آن‌ها می‌تواند موجب رشد، تقویت و مستحکم شدن مژه‌های‌تان شود.

طرز تهیه سرم تقویت کننده مژه با دو روغن گیاهی

اخیرا استفاده از سِرم‌های مژه، تقویت‌کننده‌های رشد و اکستنشن‌های مژه از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند. اما استفاده از هر یک از آن‌ها مستلزم وقت و هزینه زیادی است که در انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید. توصیه همیشگی ما استفاده از ترفند‌های ساده و خانگی است که مصرف آن‌ها علاوه بر مفید بودن، بی‌خطر و بدون عوارض جانبی هم هست.

بیشتر بدانید : تقویت و پرپشت کردن مژه با 5 پیشنهاد ساده!!

سرم تقویت مژه با روغن کرچک

مواد لازم
- روغن کرچک ۱ قاشق چای‌خوری
- ۲ عدد کپسول ویتامین E
- روغن نارگیل ۱ قاشق چای‌خوری
- ظرف خالی شیشه‌ای و فِرچه ریمل ۱ عدد

طرز تهیه سرم تقویت کننده مژه با روغن کرچک
به دلیل خواص ویژه روغن کرچک و پروتئین زیاد آن، این ماده خوراکی مصرف طولانی در زمینه تقویت، رشد و استحکام موها داشته است. در یک ظرف شیشه‌ای تمیز، روغن کرچک و روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید. سپس ماده درون کپسول‌های ویتامین E را خارج کنید و به سایر مواد اضافه کنید. در ظرف را ببندید و حسابی تکان دهید تا تمامی مواد کاملا با هم ترکیب شوند. در ادامه، فِرچه ریمل را به مواد درون ظرف آغشته کنید و هر شب قبل از خواب مثل اینکه ریمل می‌زنید، سرم را به مژ‌ه‌های خود بزنید. توصیه می‌کنیم قبل از زدن سرم مژه‌های خود را کاملا تمیز کنید و بعد سرم را از ریشه تا نوک مژه‌ها بزنید.

سرم تقویت کننده مژه با روغن آرگان

مواد لازم
- روغن آووکادو ۱ قاشق چای‌خوری
- روغن آرگان ۱ قاشق چای‌خوری
- روغن بادام ۱ قاشق چای‌خوری
- ظرف خالی شیشه‌ای و فِرچه ریمل ۱ عدد

طرز تهیه سرم تقویت کننده مژه با روغن آرگان
استفاده هم‌زمان از این سه روغن باعث تحریک پیاز موها شده و به رشد بیشتر مو کمک شایانی می‌کند. حتی می‌توانید از ترکیب برای رشد بیشتر ابروهای‌تان هم استفاده کنید. هر سه روغن را در ظرف تمیز شیشه‌ای بریزید و کاملا با هم مخلوط کنید. قبلا از مصرف حتما ظرف را تکان دهید و بعد با استفاده از فرچه آن را به مژه‌های خود بزنید. سعی کنید هر شب قبل از خواب از این سرم مقوی استفاده کنید.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : تقویت ابرو و مژه با چند روغن گیاهی و موثر

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این محلول طبیعی مژه و ابروهای تان را چند برابر می کنند!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با این روغن مژه های تان را تقویت کنید


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : salamatism.com