چگونه بدون نیاز به متخصص پوست در عکسها جوان و زیبا به نظر برسیم؟
جوان به نظر رسیدن در عکس ها یکی از خواسته های اصلی هر کسی است. 7 راهکار ساده برای‌تان داریم که کمک‌تان می‌کنند بدون نیاز به متخصص پوست و جراح زیبایی و محصولات ضد پیری، در عکس‌ها جوان‌تر جلوه کنید.

چطور در عکس‌ها جوان‌تر به نظر برسیم؟

 آیا پیش آمده که به عکس‌های قدیمی‌تان نگاه کنید و آرزو کنید ایکاش همانقدر جوان بودید؟ اگر اینطور است بدانید که تنها نیستید. در 15 سال گذشته، جراحی‌های پلاستیک در میان افراد میانسال، افزایش 320 درصدی داشته است! البته این آمار شامل افزایش فروش محصولات ضد پیری نمی‌شود. محصولات گرانقیمت و روش‌های آنچنانی مناسب همه نیستند. بنابراین می‌خواهیم راههایی را به شما توصیه کنیم که تا حد ممکن بدون درد سر چند سال از سن‌تان کم کنند.
 

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، رنگهای روشن بپوشید

روانشناسی رنگ‌ها می‌گوید ما به طور طبیعی افراد را بر اساس رنگهایی که می‌پوشند قضاوت می‌کنیم. رنگهای روشن و با انرژی مثل زرد و نارنجی، سمبل جوانی هستند و می‌توانند چند سال از سن‌تان کم کنند. ضمنا رنگهای روشن، مورد پسند بیشتر افراد هستند.

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، دندانهای‌تان را سفید و درخشان کنید

با توجه به اهمیت لبخند شما در تمام عکس‌ها، ظاهر دندان‌های‌تان نیز مهم است. دندان‌های بچه‌ها زرد نیستند و لبخندهای شاداب و واقعی می‌زنند، پس شما هم باید دندان‌های‌تان را سفید و درخشان کنید تا لکه‌های آن، سن واقعی‌تان را نشان ندهند. ضمنا لازم نیست برای سفید کردن دندان‌های خود هزینه‌های سنگین پرداخت کنید؛ کافیست بعد از مسواک زدن با خمیر دندان، یک بار دیگر هم با جوش شیرین دندان‌ها را مسواک بزنید. خاصیت سایندگی جوش شیرین می‌تواند لکه‌های سطحی دندان را پاک کرده و جلوی زردتر شدن دندان‌ها به مرور زمان را بگیرد.

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، لبخند بزنید

مطالعه‌ای که در نشریه‌ی Psychology and Aging منتشر شد، از افراد خواست سن ِ مدل‌های میانسال و سنین بالاتر را حدس بزنند. افراد شرکت کننده فکر کردند مدل‌هایی که لبخندهای بی‌مهابا و بزرگ‌تری به صورت داشتند، کمتر از سن واقعی خود نشان می‌دادند. دلیلش هم این است که در عکس و تصویر، به سختی می‌توان تفاوت میان چین و چروکهای همیشگی ناشی از سن و سال و چین و چروکهای ناشی از لبخند را تشخیص داد.

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، موهای‌تان را هایلایت کنید

موهای شما علاوه بر اینکه با افزایش سن خاکستری می‌شوند، شادابی و براقیت خود را نیز از دست می‌دهند. افزودن هایلایت به موهای‌تان نه تنها آنها را سالم‌تر نشان می‌دهد، بلکه رنگ و روی‌تان را نیز روشن‌‌تر می‌کند. در نتیجه بدون اینکه لازم باشد قبل از عکس انداختن کار خاصی انجام دهید، جوانتر جلوه خواهید کرد.

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، از چای کیسه‌ای برای روشن کردن پای چشمهای‌تان استفاده کنید

بله درست خواندید؛ اگر چشمهای پف کرده و حلقه‌های تیر‌ه‌ی پای چشمهای‌تان باعث می‌شوند مسن‌تر به نظر برسید، می‌توانید با چای کیسه‌ای فورا آن را تا حدودی برطرف کنید. یک چای کیسه‌ای را در آب گرم بگذارید و بعد با آب سرد خنک کنید، بعد آن را به مدت 15 دقیقه روی چشمهای‌تان بگذارید تا خستگی و پف چشمهای‌تان برطرف شود. این روش مفید است زیرا کافئین چای باعث می‌شود رگهای خونی کمتر جلوه کرده و پف اطراف چشمها بخوابد.

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، به لباس‌های‌تان توجه کنید

ما با افزایش سن تمایل داریم اصولی‌تر لباس بپوشیم و کمی با وسواس عمل می‌کنیم. افزودن چیزهایی مثل ژاکت‌های حاشیه دوزی شده، موهای باز یا اکسسوری‌ زیبا به پوشش‌تان، تیپ خاصی به شما می‌دهد که می‌تواند چند سال از سن‌تان کم کند.

برای جوان به نظر رسیدن در عکس ها، پوست‌تان را نرم و یکدست کنید

همه می‌دانند که پوست صاف یعنی ظاهر جوان‌تر. اگر نمی‌خواهید برای داشتن پوستی نرم و صاف زیاد هزینه کنید می‌توانید قبل از عکس گرفتن با پاشیدن آب سرد به صورت‌تان پوست‌تان را فورا شاداب کنید. شاید بیفایده به نظر برسد اما آب سرد می‌تواند رگهای خونی را منقبض کرده و به پوست‌تان ظاهری جوان‌تر و یکدست‌تر بدهد.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifstyle
منبع : زندگی ایده آل