پف زیر چشم و چند نکته مهم که برای از بین بردن پف زیر چشم باید بدانید
پف زیر چشم یکی از عواملی است که زیبایی صورت و در نتیجه زیبایی صورت تان را تحت تاثیر قرار می دهید، اما نگران نباشید ما در این مقاله راهکارهای طبیعی متعددی وجود دارد که می توانید برای کاهش پف زیر چشم هایتان انجام دهید

چطور می توانید از شر پف زیر چشم‏های خود خلاص شوید؟

برای از بین بردن پف زیر چشم های تان، مراقب حساسیت تان باشید

احتمالا به خوبی از حساسیت خود و زمانی‏که درگیر آن می شوید، آگاه هستید. سعی کنید برای کنترل حساسیت تان از روغن های ضروری استفاده کنید و قبل از فرا رسیدن فصل حساسیت درمان آن را آغاز کنید.

بیشتر بدانید : از بین بردن پف زیر چشم با چند روش ساده، کاربردی و ارزان قیمت!!

برای درمان پف زیر چشم، مصرف نمک را به حداقل برسانید

در اغلب موارد مصرف زیاد نمک با فشار خون بالا همراه است، اما آیا می ‏دانستید که سدیم موجود در نمک تجمع مایع و تورم دور چشم را به دنبال دارد؟ برای حل این مسئله بهتر است از نمک‏های دریایی تصفیه شده آن هم به مقدار  کم استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : درمان پف زیر چشم با 3 روش خانگی

از بین بردن پف زیر چشم با ورزش کردن

ورزش یک روش طبیعی برای کاهش علایم پیری است و می تواند شادابی را به پوست برگرداند، با انجام نرمش های مخصوص، پوست ناحیه اطراف چشمان تان را شاداب کنید!

برای درمان پف زیر چشم های تان ، وضعیت و نحوه خوابیدنتان را اصلاح کنید

خوابیدن به پشت از تجمع مایع دور  چشم تحت تاثیر نیروی جاذبه پیشگیری می کند. برای خوابیدن بهتر می‏توانید یک بالش دیگر به زیر سرتان اضافه کنید. فراموش نکنید که استفاده از یک بالش اضافه برای بهتر خوابیدن شماست و اگر با این بالش اضافه بی خواب یا اذیت می‏شوید نیازی به استفاده از آن نیست، چرا که نخوابیدن خود عاملی است که می تواند به تیرگی زیر چشم ها بینجامد.

پاک کردن آرایش قبل از خواب یکی از عوامل موثر برای از بین بردن پف زیر چشم است

باقی ماندن آرایش روی چشم در هنگام خواب می ‏تواند چشم‏های شما را تحریک کند و موجب  آب ریزش چشم، التهاب و پف زیر چشم شود. برای پیشگیری از ایجاد پف چشم قبل از خواب حتما آرایش چشم هایتان را به طور کامل پاک کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : از بین بردن پف زیر چشم با 2 دمنوش خوشمزه و معطر

برای پف زیر چشم های تان، سیگار کشیدن را ترک کنید

آیا می دانید که سیگار کشیدن پوست صورت و دیگر اعضای بدن را خشک و ضعیف می کند؟ علاوه بر خشکی پوست، سیگار کشیدن باعث ایجاد پیری زودرس در پوست اطراف چشم می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : درمان تیرگی و پف زیر چشم با چند دستور کاربردی طب سنتی

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پف زیر چشم تان را با این روش گیاهی از بین ببرید


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com