پرپشت کردن مو با چند ترفند ساده زنانه!!
 پرپشت کردن مو یکی از دغدغه های اصلی خانم هایی است که موهای نازک و کم پشتی دارند. در این مقاله به شما ترفندهای ساده ای برای پرپشت کردن مو های تان آموزش می دهیم.

ترفندهایی برای پرپشت نشان دادن موها

اکثر خانم ها آرزو دارند که موهای ضخیم و پرپشتی داشته باشند اما نیازی به نگرانی نیست چون حتی اگر موهای شما کم حجم باشد باز هم می توانید با وسایل ساده و ترفندهایی به آنها حجم بیشتری بدهید و به آن چه که آرزویش را دارید برسید. در این جا با چند نمونه از این ترفندها آشنا شوید.

بیشتر بدانید : پرپشت کردن مو با 9 روش موثر

برای پرپشت کردن مدل موی مناسب خود را انتخاب کنید

بهتر است قبل از کوتاهی موهایتان، از آرایشگرتان بخواهید که مدل مو هایتان را تشخیص دهد. از آنجایی که هر مدلی به هر مویی نمی آید، اگر جنس موهایتان را بشناسید، در انتخاب مدل موهایتان نیز بهتر عمل خواهید کرد. به عنوان مثال مدل موی بلند برای افرادی که موهای کم پشتی دارند، توصیه نمی شود در حالی که می تواند برای افرادی با موهای پرپشت بسیار مناسب باشد.
اگر می خواهید موهایتان پر پشت تر به نظر آید، از کوتاه کردن یک دست آن خودداری کنید و به جای آن موهایتان را لایه لایه بزنید. در این صورت موهایتان حجیم تر به نظر خواهد رسید.

بیشتر بدانید : مدل مو زنانه مخصوص صورت های گرد

برای پرپشت کردن شامپوی تان را با دقت انتخاب کنید

شامپو یکی دیگر از گزینه هایی ست که می تواند روی موهای شما تاثیر مستقیم بگذارد و بر پرپشتی یا کم پشتی آن موثر باشد. اگر شما موهای نازک و کم پشتی دارید، باید از خرید شامپویی که موهای شما را سنگین کرده به طوری که به سرتان بچسبد، خودداری کنید. شامپو و حالت دهنده هایی که مخصوص موهای کم پشت است، بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

بیشتر بدانید : همه چیز درباره انواع شامپو ها!

با رنگ مو، مو های تان را پرپشت کنید

شما می توانید به راحتی با رنگ کردن موهایتان آن را حجیم تر نشان دهید. البته از رنگ های خیلی روشن یا خیلی تیره خودداری کنید. بهترین رنگ مو رنگی ست که چند درجه با موهای طبیعی تان فرق دارد. با روشن کردن موهایتان یا هایلایت کردن آن، در موهایتان سایه روشن ایجاد شده که خود در پرپشتی موهایتان موثر است. فقط از آنجایی که موهایتان نازک و شکننده است، از زیاد رنگ کردن آن خودداری کنید تا آسیبی به موهایتان وارد نشود.

بیشتر بدانید : 6 رنگ مو پرطرفدار برای عید نوروز ( بهار 2017 )

از زدن سرم به موهایتان خودداری کنید

سرم مو، از این رو که حجم اضافی موها را گرفته و آنها را نرم و لطیف می کند، برای موهای شما اصلا مناسب نیست. به جای آن از حجم دهنده های مو استفاده کنید. حجم دهنده های مو سبک بوده و پس از این که روی موهایتان قرار می گیرد، توسط موها جذب شده و در نهایت به حجیم تر شدن آن کمک می کند.

برای پرپشت کردن مو، مو های تان را درست سشوار بکشید

اگر می خواهید موهایتان حجیم تر دیده شود، سشوار را برخلاف خواب موهایتان بکشید. در این صورت موهایتان با فاصله بیشتری از یکدیگر قرار گرفته و حجیم تر به نظر می آید.

بیشتر بدانید : سشوار کشیدن مو را این بار به سبک آرایشگرهای حرفه را یاد بگیرید!!

برای پرپشت کردن مو، فرق سرتان را تغییر دهید

وقتی موها مدام در یک جهت بخوابند صاف می‌شوند و به سختی می‌ توان به آنها حجم داد. اگر می‌خواهید موهای خود را از حالت صافی و تخت درآورید، فقط کافیست آنها خود را در جهت مخالف شانه بزنید. کمی اسپری مو به کف دست خود بزنید و موها را در جهت مخالف ثابت کنید این روش در عین راحتی بسیار در پرحجم نشان دادن مو تاثیر دارد.

برای پرپشت کردن مو، از قرص ها کمک بگیرید

مصرف ویتامین ها می تواند بر پرپشتی موهای شما تاثیرگذار باشد اما این شیوه زمان بر است. در واقع شما برای دیدن تغییرات به 4 تا 5 هفته زمان احتیاج دارید. از آنجایی که تاثیرات قرص ها به مرو زمان دیده می شود، بسیاری از افراد در نیمه های راه ناامید شده و مصرف ویتامین هایشان را قطع می کنند. بنابراین اگر می خواهید از این راه جواب بگیرید، باید صبور باشید.


بیشتر بدانید : براق و پرپشت کردن مو با 5 ماده غذایی

بیشتر بدانید : تقویت و پرپشت کردن مو با 5 ماسک طبیعی و خانگی !!

بیشتر بدانید : 8 راه برای پرپشت تر کردن موهای کم پشت


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل