رشد سریع مو با 5 ماسک مو خانگی
روش هایی وجود دارد که با به کارگری آنها می توان به رشد موها سرعت بخشید. یکی از این روش ها استفاده از انواع ماسک برای رشد سریع مو می باشد که ما نیز قصد داریم در این مطالب به آن بپردازیم

انواع ماسک برای رشد سریع مو

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که بعد از کوتاه کردن موهایتان، از کرده خود پشیمان شوید و به دنبال روش هایی برای رشد سریع موهای سرتان باشید.البته همانطور که می دانید موهای سر باید طی یک چرخه منظم رشد کنند، اما روش هایی وجود دارد که با به کارگری آنها می توان به رشد موها سرعت بخشید. یکی از این روش ها استفاده از انواع ماسک برای رشد سریع مو می باشد که ما نیز قصد داریم در این مطالب به آن بپردازیم.
در این مقاله به معرفی تعدادی ماسک برای رشد سریع مو می پردازیم که از جمله محبوب ترین و موثرترین ماسک مو های خانگی برای رشد مو می باشند و با استفاده از آنها می توان به تسریع رشد مو کمک شایانی کرد.

بیشتر بدانید : ماسک مو هایی که معجزه می کند

ماسک مو تخم مرغ

برای تهیه این ماسک مو موثر و مفید، یک عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق عسل و دو قاشق روغن کرچک مخلوط نمایید و ابتدا ریشه موها و سپس تمام سطح موها را با این روغن بپوشانید و ماساژ دهید. سپس سر را به کلاه پلاستیکی بپوشانید و حدود ۳ ساعت صبر کنید و سپس سر را آبکشی نمایید. برای نتیجه گیری از این ماسک عسل و تخم مرغ بهتر است آن را هفته ای دوبار و به مدت دو ماه استفاده نمایید.

ماسک روغن زیتون و لیمو ترش

روغن زیتون و لیموترش را به نسبت مساوی داخل ظرف ریخته و به خوبی مخلوط نمایید. حال موهای سر را به این مخلوط آغشته نموده و خوب ماساژ دهید، سپس از کلاه مخصوص رنگ یا کلاه پلاستیکی استفاده نمایید و بعد از گذشت یک ربع موهای خود را بشویید.

ماسک مو با آب سیب زمینی

برای تهیه این ماسک سیب زمینی موثر و قوی برای رشد مو، ابتدا آب یک عدد سیب زمینی متوسط را بگیرید و سپس آن را با یک قاشق عسل و یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط نمایید و تمام موها را با آن ماساژ دهید و در نهایت موها را با کلاه یا نایلون بپوشانید. بعد از گذشت نیم ساعت موها را آبکشی نمایید. این نوع ماسک را می توان بهترین ماسک برای رشد سریع مو دانست که بعد از چند بار استفاده شاهد نتایج بی نظیر آن خواهید بود.

ماسک سس مایونز برای رشد مو

ماسک سس مایونز یکی از ماسک های قوی و موثر در رشد مو می باشد، بدین منظور موهای سر را کمی مرطوب نمایید و سپس تمامی موها را به سس مایونز آغشته نمایید و کلاه پلاستیکی روی سر قرار دهید و بعد از گذشت بیست تا بیست و پنج دقیقه موها را بشویید. این ماسک برای افرادی که موهای خشک دارند هفته ایی یکبار و کسانی که دارا موی چرب هستند، ماهی یکبار مورد استفاده قرار می گیرد.

ماسک سفیده تخم مرغ

زرده و سفیده تخم مرغ را از یکدیگر جدا نموده و سفیده را کمی هم زده و روی موهای سر قرار دهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موها را بشویید. استفاده مداوم از این ماسک برای رشد سریع مو بسیار مفید و موثر می باشد.

با انواع ماسک برای رشد سریع و فوری مو آشنا شدید که هر یک می توانند نقش بسیار مثبتی در روند رشد موهای شما داشته باشند و با استفاده از آنها به رشد موهای سرتان سرعت ببخشید.



بیشتر بدانید : درمان ریزش مو با 3 ماسک خانگی

بیشتر بدانید : ماسکی که موهای شما را جوندار و زنده می کند!!

بیشتر بدانید : تقویت و پرپشت کردن مو با 5 ماسک طبیعی و خانگی !!

بیشتر بدانید : ماسک مو برای رشد سریع مو، این ماسک مو معجزه می کند!

بیشتر بدانید : ماسک های طبیعی ای که موهای تان را براق و تقویت می کند


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : zendegionline.ir