طرز تهیه چند ماسک میوه ای برای داشتن پوستی شاداب و زیبا
 ماسک صورت یکی از بهترین راه ها برای داشتن پوستی شاداب و زیبا است. در این مقاله به شما طرز تهیه چند ماسک صورت میوه ای را به شما آموزش می دهیم

انواع ماسک های میوه ای خانگی مخصوص صورت

طرز تهیه ماسک نعناع

مقداری نعناع تازه را له كرده و یك قاشق سوپخوری روغن بادام شیرین به آن اضافه كنید تا بصورت خمیر درآید،بعد روی تمام صورت قرار داده پس از نیم ساعت با آب ولرم شسته وبعد كمی گلاب بصورت بمالید، سپس از كرم تقویتی استفاده كنید.

بیشتر بدانید : 10 ماسک صورت خانگی که خانمها باید استفاده کنند

طرز تهیه ماسک گیلاس

گیلاس حاوی ویتامین های زیادی است.آن را به تنهایی له كرده روی تمام پوست به مدت نیم ساعت قرار دهید، سپس با آب ولرم شسته وكمی گلاب بزنید.

طرز تهیه ماسک زردآلو

دو عدد زردآلوی رسیده را پوست كنده با مقداری كوبیده جوانه گندم ویك قاشق عسل مخلوط كرده خوب به هم بزنید تا به شكل خمیر در آید وروی تمام صورت بخوابانید پس از نیم ساعت شسته و كرم مرطو ب كننده به پوست بزنید.

طرز تهیه چند ماسک میوه ای برای داشتن پوستی شاداب و زیبا
طرز تهیه چند ماسک میوه ای برای داشتن پوستی شاداب و زیبا

طرز تهیه ماسک موز

دو عدد موز متوسط را با یک عدد چنگال له کنید (البته زیاد له نکنید در غیر اینصورت بسیار رونده و شل می شود) اگر مایل بودید مقداری عسل هم به آن اضافه کنید. بعد روی پوست صورتتان بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. (این ماسک را در یخچال نگهداری کنید.)

طرز تهیه ماسک هویج

2 الی 3 عدد هویج بزرگ را پخته و سپس له کنید. بعد 4 قاشق عسل به آن اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید. به آهستگی بر روی پوست خود بمالید و پس از 10 دقیقه با آب سرد صورت خود را بشویید. ( آیا می دانستید: هویج میوه بومی افغانستان است. هویج اولین بار 5 سال قبل از میلاد مسیح در نواحی مدیترانه کاشته شد و در قرن 16 انواع هویج به اروپا و انگلستان معرفی شدند. هویجها در طبیعت وحشی عمل می آیند و سرشاز از ویتامین "A,C، ویتامین B" و پتاسیم می باشند.
 

بیشتر بدانید : ماسک صورت، چند نکته مهم در استفاده از ماسک ها

بیشتر بدانید : طرز تهیه 7 ماسک خانگی با ماست که پوست تان را شفاف می کند

بیشتر بدانید : 4 ماسک صورت خانگی که می تواند پوست تان را شفاف کند



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:tebyan.net