رژیم لاغری سلبریتی ها می تواند ما را لاغر کند؟
 سلبریتیها و هنرمندان هالیوودی همیشه یکی از الگوهای ما برای رسیدن به تناسب اندام و پوشش و آرایش هستند. اما آیا می توانیم با رژیم، اندام مان را مانند سلبریتی ها متناسب و زیبا کنیم؟

آیا با رژیم، می‌توانیم هیکلمان را شبیه به سلبریتی‌ها بکنیم؟

ورود من به دنیای رژیم سلبریتی‌ها کاملاً اتفاقی بود. مشغول نگاه‌ کردن به وبسایتی راجع به اختلال تنفسی در خواب بودم که با رژیم غذایی ویلیام هاوارد تفت William Howard Taft برخورد کردم. میان داستان‌هایی که ویلیام تفت راجع به مشکل تنفسی‌اش گفته‌ بود، رژیم غذایی مربوط به زمانی که تصمیم به کاهش وزن داشته نیز، در آنجا بود. همان موقع بود که تصمیم گرفتم که رژیم بگیرم، هم چون از مقررات خوشم می‌آمد و قبلاً هم تصمیم به انجام این کار را داشتم، همچنین فکر کردم که ممکن است، جالب هم باشد.

خود رژیم خیلی خوشایند نبود. بیشتر شامل گوشت و ماهی پخته بود. این رژیم باعث کاهش وزنم نشد، بر عکس باعث اضافه وزنم نیز شد. بعداً تصمیم گرفتم دنبال رژیم سلبریتی‌های خانم بروم، تا شاید بتونم وزنم را کمتر کنم.

بیایید با خودمان روراست باشیم، رژیم غذایی سلبریتی‌ها یک تجارت است. سلبریتی‌ها خیلی چیز‌ها، برای فروش به ما دارند، یک فیلم  که ۱۸ ماه دیگر به بازار می‌آید. ‌آنها یک سلاح قدرتمند دیگر هم دارند، آن این است که آنها بی‌نهایت زیبا هستند و مردم عادی به زیبایی آنها نیستند، پس برای آنها منطقی هست که راز‌های آرایشی و بهداشتی‌شان را با بقیه به اشتراک بگذارند.

من برای کتاب جدیدم، به نام  (I’ll Have What She’s Having: My Adventures in Celebrity Dieting) دستور رژیم‌های مختلفی را امتحان کردم.

بیشتر بدانید : راز تناسب اندام و زیبایی جنیفر آنیستون فاش شد!!

رژیم لاغری گوئنت پالترو Gwyneth Paltrow

من برای مدت یک هفته از رژیم غذایی گوئنت پالترو Gwyneth Paltrow استفاده کردم. او کتاب آشپزی‌ای به نام "همه‌چیز خوب است" دارد و رژیمی معرفی کرده‌است که فاقد گوشت قرمز، گوجه‌فرنگی، توت‌فرنگی، گلوتن و ماهی‌هایی که در اعماق دریا زندگی می‌کنند است. با وجود محدودیت‌های بالایی که دارد، رژیم بسیار جذابی می‌باشد. دستور‌العمل‌های او بسیار خلاق و خوشمزه می‌باشند و برنامه‌های ورزشی‌ او نیز موثر است. تنها نقطه‌ی ضعفی که دارد، این است که برای رعایت این رژیم باید فرد بسیار پولداری باشید.

 

رژیم لاغری لیز تیلور Liz Taylor

قسمتی از رژیم لیز تیلور Liz Taylor این است که بر روی استیک خود کره‌ی بادام‌زمینی استفاده می‌کند و گریپ‌فروت را همراه با تن ماهی مصرف می‌کند و به‌ هنگام بعد از ظهر‌ها کمی پنیر بلو چیز مصرف می‌کند. او با این روش پرفروش‌ترین کتاب را در زمینه‌ی رژیم غذایی نوشته‌است. با وجود تحرک کمی که در این رژیم وجود دارد، من وزن زیادی را با این برنامه، کم کردم.

 

رژیم لاغری ویکتوریا بکام Victoria Beckham

ویکتوریا بکام Victoria Beckham از رژیمی تحت عنوان "رژیم ۵ دست" پیروی می‌کند که شامل ۵ وعده غذایی پروتئینی، به اندازه‌ی کف دست و مصرف نا محدود سبزیحات بود. این رژیم، خیلی رژیم امیدوار کننده‌ای نیست، وعده‌ی غذایی به اندازه یک کف دست خیلی سیر کننده نیست. همین الان که راجع به آن فکر می‌کنم، خیلی گرسنه‌ام شد.

 

آیا این راه و روش‌ها عمل می‌کنند؟!‌
آیا من می‌توانم با اسکوات زدن (نوعی حرکت بدن‌سازی) اندام خود را مثل کیم کارداشیان Kim Kardashian کنم؟!
آیا با رعایت کردن رژیم غذایی‌شان، بدنمان را مثل مریلین منرو Marilyn Monroe، بیانسه Beyonce یا مدونا Madonna بکنیم؟
جواب تمامی این سوالات خیر است.

آیا وزنمان کاهش می‌یابد؟!
بله.

تنها حرفی که برای زدن می‌ماند، این است که رژیم‌های یک سلبریتی خیلی سخت می‌باشد و بسیاری از آنها محدودیت‌های بالایی برای خود گذاشته‌اند. سلبریتی‌ها هر کدام چیزی برای یاد دادن به ما‌ دارند، اما قطعاً آن چیز، تغذیه نیست.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ