کیتی پری رازهای لاغری و تناسب اندام اش را فاش کرد
کیتی پری Katy Perry یکی از هنرپیشگان و خوانندگان هالیوودی است که دارای اندامی متناسب، زیبا و لاغر است. این بار کیتی پری Katy Perry رازهای تناسب اندامش را می گوید.

رازهای لاغری و تناسب اندام کیتی پری Katy Perry

كیتی پری Katy Perry خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل ایالات‌متحده آمریكاست. اغلب دخترخانم‌ها او را با سبك موسیقی منحصر به فرد و مهم‌تر از آن لباس‌ها، ظاهر عروسكی و علاقه‌اش به رنگ آبی و بنفش، آب نبات، شكلات و كاپ كیك می‌شناسند. روند موفقیت این خواننده تاكنون وقفه‌ای نداشته و برایش 8/26 میلیون فالوور در اینستاگرام رقم زده است. شاید شما هم كنجكاو باشید كه بدانید راز این موفقیت چیست و كیتی چگونه توانسته در دنیای پراسترس ‌هالیوود وجهه خود و همچنین آرامش، سلامت، تناسب اندام و اعتماد به نفسش را حفظ كند. با خواندن این مقاله می‌توانید طی 10 دقیقه به پاسخ سوالات‌ خود پی ببرید.

 

بیوگرافی کیتی پری Katy Perry

نام : كاترین الیزابت هادسون
تاریخ تولد : 25 اكتبر 1984 ( 3  آبان 1363 )
محل تولد : سنتا باربارا، كالیفرنیا
اصلیت : پرتغالی، آلمانی، ایرلندی و انگلیسی
خانواده : موریس كیت هادسون (پدر)، مری كریستین پری (مادر)، دیوید (برادر كوچك‌تر)، آنجلا (خواهر بزرگ‌تر)
قد : 173 سانتی‌متر
وزن : 61 كیلوگرم
سایز كفش: 38/5
رنگ چشم: آبی
رنگ مو : قهوه‌ای روشن متمایل به نارنجی

 

20 واقعیت در مورد كیتی كه از آن خبر نداشتید

1 - كیتی در ابتدا با نام «كیتی هادسون» شروع به كار كرد اما بعدها به دلیل اینكه نامش با هنرپیشه هالیوود، «كیت هادسون» اشتباه نشود آن را به «كیتی پری» تغییر داد. «پری» نام خانوادگی مادر او است.

2 - پدر و مادرش هر دو پیشوای روحانی بودند و حتی به كیتی اجازه نمی‌دادند با سبك موسیقی روز آشنا شود. به همین دلیل او در ابتدا فقط به موسیقی مذهبی و مخصوص كلیسا گوش می‌داد. از 9 تا 17 سالگی نیز به خوانندگی سرودهای مذهبی در كلیسای پدر و مادرش مشغول بود.

3 - او در دوران كودكی اجازه نداشت كارتون اسمرف‌ها را نگاه كند یا حتی كتاب هری پاتر بخواند.

4 - بعد از 17 سالگی از خانه پدر و مادرش بیرون آمد و مستقل شد. سپس قرارداد یك آلبوم جدید را امضا  كرد اما متاسفانه اولین آلبوم او هیچ‌گاه منتشر نشد.

5 - او جزو خواننده‌های برتری  است كه پنج ترانه از یك آلبومش اولین رتبه را به دست آوردند.

6 - در سال 2009 طی سفر به هند با راسل برند، كمدین و هنرپیشه انگلیسی نامزد كرد. راسل درحالی‌كه با كیتی به آتش‌بازی نگاه می‌كردند، به او پیشنهاد ازدواج داد اما زندگی مشترك آنها 14 ماه بیشتر دوام نیاورد.

7 - با خوانندگانی چون ریحانا، آدام لمبرت، نیكی میناژ و پل مك‌كارتنی روابط صمیمانه‌ای دارد اما در عوض با تیلور سوئیفت خیلی میانه‌اش خوب نیست.

8 - در اولین تجربه‌اش از شركت در مراسم گرمی، اتاق پرو كیتی با تیلور سوئیفت مشترك بود. او طی این مراسم از او درخواست می‌كند یك تكه از موی خود را برای یادگاری به او بدهد. كیتی به این تكه مو پاپیون بسته و آنها را تا الان نگه داشته است. گرچه آن زمان خبر نداشت كه در آینده با تیلور به مشكل برمی‌خورد.

9 - گربه‌ای به نام «Kitty Purry» (كیتی پری) دارد و برایش یك وبلاگ شخصی طراحی كرده است.

10 - برای خوانندگانی چون سلنا گومز، اشلی تیزدیل و كلی كلاركسون ترانه‌سرایی كرده است.

11 - تا به حال زیر تیغ جراحی پلاستیك نرفته و از طرفداران آن نیست.

12 - به وجود آدم فضایی اعتقاد دارد.

13 - در مورد بهداشت دهانش بسیار حساس است و بعضی روزها 4 تا 6 بار مسواك می‌زند.

14 - خرس عروسكی خود را همیشه در كنسرت‌ها و مسافرت‌هایش به همراه می‌برد.

15 - در 15 سالگی مدرسه را ترك كرد و مدرك معادل گرفت؛ سپس به تحصیل در رشته اپرای ایتالیایی پرداخت و دنبال موسیقی رفت.

16 - نماینده یونیسف (صندوق خیریه كودكان ملل متحد) است و فعالیت‌های زیادی در زمینه خیریه به‌خصوص سرطان سینه، ایدز و حقوق حیوانات انجام می‌دهد. او تمام درآمد حاصل از تك آهنگ «Part of Me» (تكه‌ای از من) را نیز به خیریه حمایت‌كننده از موسیقی‌دان‌ها اهدا كرد.

17 - شاهد زایمان خواهرش در آب بود  و با گوشی موبایل خود از تمام آن فیلمبرداری كرده است. به نظر او مادرها، و قهرمان واقعی هستند و با زایمان كار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

18 - «شنل» (Chanel) برند لباس مورد علاقه او است. با این حال خیلی به مارك لباس توجه  ندارد و هر لباسی كه تك باشد و نظرش را جلب كند، می‌پوشد.

19 -  پدر و مادرش گرچه با او اختلاف عقیده دارند اما همیشه از طرفدارانش هستند و در كنسرت‌هایش شركت می‌كنند.

20 -  آلبوم پریسم (منشور) در سال 2013 به پیشنهاد كیتی همراه دانه گل‌های مختلف- به‌خصوص آفتابگردان- فروخته می‌شد تا طرفدارانش بتوانند آنها را در گلدان‌های خود بكارند. این درحالی بود كه وزارت كشاورزی استرالیا فروش آلبوم را در این كشور منع كرد و آن را خطری برای محیط‌زیست خواند. شركت تولیدكننده آلبوم نیز تصمیم گرفت دانه‌های آن را برای فروش در استرالیا از همین كشور تهیه كند اما از آنجا كه قیمت آلبوم در خارج از استرالیا ارزان‌تر بود مردم خیلی از فروش داخلی آن استقبال نكردند و نگرانی استرالیا از آلبوم‌های وارداتی همچنان پابرجا ماند.

 

علایق كیتی پری Katy Perry

 _ لوازم آرایش : ریمل : آبی دیور، لاك ناخن: او پی‌آی (OPI)
_ هنرپیشه : آنجلینا جولی
_ فیلم سینمایی : رومئو و ژولیت، لئون و نوت‌بوك
_ فعالیت : خرید وسایل آنتیك، طراحی روی ناخن، تمیز كردن خانه با جاروبرقی و تی كشیدن
_ رنگ : آبی
_ عطر : تام فورد : بلك اركید (Tom Ford Black Orchid)، كیلر كوئین (Killer Queen) و تیری موگلر الین (Thierry Mugler Alien)
_ ورزش : گلف، موج‌سواری، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، دو، طناب‌زنی
_ حیوان : گربه
_ محل زندگی : كنار دریا و آفتاب

 

اینستاگرام کیتی پری Katy Perry چه خبر؟

اگر سری به صفحه اینستاگرام كیتی بزنید (@katyperry) با روزمره‌های زندگی شخصی او آشنا خواهید شد. كیتی به تازگی عطر جدیدش به نام «Mad Potion» را به بازار ارائه كرده و عكسی از جلسه رونمایی آن در پس‌زمینه‌ای از گل‌های بنفش به اشتراك گذاشته است. در تصاویر دیگر نیز علاقه‌اش به ماسك‌های زیبایی صورت را نشان می‌دهد. او همچنین قبل از اجرای كنسرت، جهت حفظ آرامش خود از طب سوزنی و مدیتیشن كمك می‌گیرد. برای مدیتیشن نیز صندلی مخصوصی دارد كه تغییر رنگ می‌دهد و به نوعی نوردرمانی می‌كند. كیتی به چشم‌نظر اعتقاد داشته و حتی گاهی تصویر آن را روی ناخن‌هایش نقاشی می‌كند.

علاوه بر این ها، به نقاشی كردن و قلاب‌دوزی علاقه دارد و تصاویری از كاردستی‌های خود را در این صفحه به نمایش می‌گذارد. او عاشق تافی با مغز شكلات شیری، سوسیس خشك شده ، انواع اسنك، پنیر كبابی، تاكو و پیتزاست. در اینستاگرام همچنین تصاویری از دوچرخه‌سواری و تجربه‌اش از بالا رفتن از پل «هاربور» در سیدنی به چشم می‌خورد.

 

تجربه گیاهخواری و عشق به میوه کیتی پری Katy Perry

راسل، همسر قبلی كیتی گیاهخوار بود؛ بنابراین او هم مدتی به گیاهخواری پرداخت اما درنهایت طاقت نیاورد. اگر چه عادت به مصرف میوه و سبزی را هیچ وقت كنار نگذاشت. در اتاق پرو كنسرت‌هایش نیز باید همیشه دو سبد میوه قرار داشته باشد كه یكی از آنها حتما شامل میوه‌های استوایی است. او همچنین روزانه طبق نظر پزشك خود از مكمل‌های ویتامین و مواد معدنی استفاده می‌كند.

كیتی پری Katy Perry ترجیح می‌دهد به جای ورزش در باشگاه، در فضای باز ورزش كند. او یك مربی خصوصی دارد و 5 روز در هفته ورزش‌های هوازی، قدرتی و استقامتی كوتاه‌ مدت انجام می‌دهد. هر زمان هم كه دلش تنقلات می‌خواهد به جای آنها اسموتی‌های كم‌چربی را انتخاب می‌كند كه فقط از طعم‌دهنده شكلات یا آبنبات در آنها استفاده شده باشد.

كیتی پری Katy Perry از طرفداران رژیم « پنج فاكتور غذایی هارلی پاسترنك » است. طبق این برنامه باید روزانه 5 وعده مغذی بخورید و 5 نوبت در هفته هر بار برای حداقل 25 دقیقه ورزش كنید. هر وعده غذایی در این رژیم باید شامل 5 جزء باشد؛ از جمله پروتئین كم‌چرب مثل ماهی یا لبنیات بدون چربی، كربوهیدرات پیچیده مثل لوبیا، فیبر مثل غلات كامل یا میوه و سبزیجات با پوست، چربی مفید مثل ماهی سالمون یا روغن زیتون و یك نوشیدنی بدون شكر مثل چای یا آب. در این رژیم یك روز در هفته نیز آزاد هستید تا هر چه دوست دارید، بخورید. كیتی همچنین عاشق سوپ‌های سبك، مرغ و مارچوبه گریل شده، ناگت مرغ، میوه خشك شده، آب نارگیل، نارنگی، حمص(یک نوع  پیش‌غذای لبنانی )، همبرگر، غذاهای مكزیكی، شكلات و قارچ است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل