کاهش وزن سریع با دو ورزش بسیار ساده!!
کاهش وزن با ورزش کردن یکی از بهترین روش ها برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام است. اگر می خواهید به سرعت وزن تان را کم کنید بهتر است اینگونه ورزش کنید

چگونه ورزش کنیم که وزن مان سریع کم شود؟

به نقل از سیمرغ یکی از راه های مفید برای کاهش وزن تمرینات ورزشی می باشد. اما بهترین تمرین ورزشی برای کاهش وزن چیست؟ در این مطلب ۵ نوع از بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش وزن را معرفی می کنیم.

بیشتر بدانید : ورزش هایی که 14 روزه لاغرتان می کند

5 نوع از بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

راه رفتن ( پیاده روی) برای کاهش وزن

پیاده روی یکی از ساده ترین برنامه های ورزشی برای کاهش وزن است، شما برای انجام این کار به وسیله خاصی نیاز ندارید فقط یک جفت کفش راحت و زمان مشخصی از زندگی پر مشغله خودتان را نیاز دارید. پیاده روی فواید زیادی و ریسک آسیب خیلی کمی دارد، به عنوان مثال یکی از بهترین گزینه ها برای سلامت قلب شماست. پیاده روی با سرعت ۶ کیلومتر در ساعت برای سوزاندن ۵ تا ۸  کالری در هردقیقه کافیست.

شنا کردن برای کاهش وزن

شنا کردن یکی دیگر از بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش وزن است. این ورزش می تواند ۴۰۰ تا ۷۰۰ کالری را در ساعت بسوزاند و  می توان گفت یکی از راه های کامل برای کاهش سریع وزن است.  شنا توسط کارشناسان  نیز برای کاهش وزن توصیه شده است زیرا تمامی عضلات بزرگ مانند شکم، کمر، بازوها و پاها را درگیر می کند.

کاهش وزن با دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از فعالیت های است که محبوبیت زیای دارد، گذشته از متنوع بودن این فعالیت، دوچرخه سواری یکی از گزینه های کاهش وزن است و در سرعت کاهش وزن نیز در زمره ورزش های است که باعث کاهش سریع وزن می شود. دوچرخه سواری در خارج از منزل  بهتر از منزل یا باشگاه ورزشی است، اما این بدان معنی نیست که نمی توانید از دوچرخه ثابت استفاده کنید، دوچرخه ثابت نیز می تواند همان تأثیر را داشته باشد. اگر مسیر محل کارتان را می توانید با دوچرخه طی کنید از این تمرین بطور روزانه تا محل کارتان استفاده کنید با این روش می توانید بدون صرف زمان اضافه کالری بسوزانید.

کاهش وزن با دویدن

دویدن نیز یکی از بهترین راه های کاهش وزن، افزایش سلامت عمومی بدن، لاغر شدن پاها و خوش فرم شدن پا و عضلات باسن است. دویدن می تواند در مدت کوتاهی به کاهش وزن شما کمک شایانی کند. یک جفت کفش ورزشی و لباس ورزشی مناسب، حالا می توانید دویدن را شروع کنید، تا هم از مزایای آن لذت ببرید و هم از شر وزن اضافه راحت شوید!

طناب زدن برای کاهش وزن

بپرید و انرژی مصرف کنید. طناب زنی  یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن و لاغر شدن است. طبق برآورد مؤسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن با شدت متوسط، حدود ۵۷۰ کیلوکالری انرژی می سوزاند، همچنین تمام عضلات بدن را درگیر تمرین کرده و بهترین راه برای سوزاندن کالری و چربی به روش ساده است. ۱۳ دقیقه طناب زدن و یک دقیقه استراحت، شاید سخت به نظر برسد، اما باید تلاش کنید تا به وزن ایده آل تان برسید.

اگر شما هم قصد کاهش وزن دارید، این سه تغییر را در ورزش روزانه تان ایجاد کنید تا کالری بیشتری بسوزانید

برای کاهش وزن صبح ها ورزش کنید

ورزش صبحگاهی کالری بیشتری می سوزاند. نتایج تحقیقات نشان می دهد افرادی که صبح ورزش می کنند تلاششان بیشتر است و زمان بیشتری نیز به ورزش ادامه می دهند. دلیلش می تواند این باشد که افراد در صبح هوشیار تر هستند و انرژی بیشتری دارند.

برای کاهش وزن در ورزش کردن تان سرعت بگیرید

در بحث ورزش هوازی، دویدن بیشتر از پیاده روی به کاهش وزن کمک می کند چون کالری بیشتری می سوزاند، اما اگر فقط مقداری سرعت خود را افزایش دهید، کالری بیشتری می سوزانید. لازم هم نیست در طول ورزش پیوسته در حال دویدن باشید. به پیاده روی خود چند مرتبه دویدن با سرعت بالا را اضافه کنید، این شوک باعث می شود مقدار کالری بیشتری چه در طول تمرین چه بعد از آن بسوزانید.

ورزش قدرتی برای کاهش وزن

عضلات ، کالری بیشتری نسبت به چربی ها می سوزانند، پس هرچه بافت عضلانی بیشتری داشته باشیم، برای کاهش وزنمان بهتر است. ورزش های قدرتی را در طول روز و بدون رفتن به باشگاه انجام دهید. مثلا می توانید این برنامه ورزشی را در آشپزخانه انجام دهید. البته فراموش نکنید که وزنتان را برای انجام حرکات قدرتی در نظر بگیرید، گاهی با اضافه وزن بالا نمی توان هر حرکتی را انجام داد چون باعث می شود آسیب ببینید و تا مدت ها از ورزش کردن محروم شوید.



بیشتر بدانید : کاهش وزن با 5 قانون جدید، 5 قانون قدیمی کاهش وزن را دور بریزید!!

بیشتر بدانید : کاهش وزن با 3 چای خوش طعم!!

بیشتر بدانید : کاهش وزن در 40 سالگی، ترفندهای مانکن شدن در 40 سالگی

بیشتر بدانید : کاهش وزن با 3 دمنوش موثر گیاهی!!

بیشتر بدانید : یک رژیم کامل و موثر برای کاهش وزن

بیشتر بدانید : 3 ورزش اصلی که وزن تان را به شدت کاهش می دهد!!

بیشتر بدانید : کاهش وزن با چند ورزش موثر

بیشتر بدانید : بهترین ورزش ها برای کاهش وزن و لاغری، از پیاده روی تا رقص


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : salamatnews.com/elmevarzesh.com