کاهش وزن با 4 قانون صبحانه ای!
خوردن در اول صبح متابولیسم بدن را بیدار می کند و باعث می شود در طول روز کالری بیشتری بسوزانید. یک وعده صبحانه کامل شما را سیر می کند و کالری کمتری در روز مصرف می کنید. اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید این ۴ قانون صبحانه را هرگز فراموش نکنید

 قوانین صبحانه برای کاهش وزن

حذف کردن وعده های غذایی استراژی مناسبی برای کاهش وزن و لاغر کردن نیست. به خصوص وعده صبحانه. خوردن در اول صبح متابولیسم بدن را بیدار می کند و باعث می شود در طول روز کالری بیشتری بسوزانید. یک وعده صبحانه کامل شما را سیر می کند و کالری کمتری در روز مصرف می کنید. اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید این ۴ قانون صبحانه را هرگز فراموش نکنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : قوانین جدید برای کاهش وزن

صبحانه را تا یک ساعت پس از بیدار شدن میل کنید

همه ما می دانیم کسانی که همیشه صبحانه می خورند کمتر دچار اضافه وزن می شوند. اما زمان صرف صبحانه نیز بسیار مهم است. صبحانه را باید تا یک ساعت پس از بیدار شدن حتما بخورید. صبحانه زود هنگام ریتم شبانه روزی را حفظ می کند و متابولیسم بدن را تقویت می کند.

 

پروتئین مصرف کنید نه شکر

درست است که پنکیک با شیره برای وعده صبحانه خیلی دلپذیر است اما نباید مرتبا آن را هر روز برای صبحانه میل کنید. غذاهای با پروتئین بالا مثل تخم مرغ، ماست یونانی، غلات کامل و آجیل کالری کمتری دارند و بیشتر از غذاهای شیرین انرژی می دهند.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن 5 تا 10 کیلویی با چند روش ساده و کاربردی!!

 

حداقل ۸ گرم فیبر مصرف کنید

کلید کم کردن وزن غذاهایی است که به شما حس سیری بدهند. پس گرسنه نمی شوید که بخواهید غذاهای پرکالری برای رفع گرسنگی مصرف کنید. برای اولین وعده روزانه حداقل ۸ گرم فیبر مصرف کنید. اگر کمبود وقت دارید اسموتی های راحت درست کنید هم زود درست می شوند و هم فیبر دارند.

 

بیش از حد کالری مصرف نکنید

بسته به وزنتان، میزان وزنی که می خواهید کم کنید و غذاهایی که در ادامه روز می خواهید بخورید باید کالری بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ برای صبحانه مصرف کنید. غذاهای کم کالری مثل املت سبزیجات، ماست یونانی، میوه تازه و نان گندم کامل بخورید.


بیشتر بدانید : بهترین زمان خوردن صبحانه چه موقع است؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با این روش را جایگزین ورزش های سخت کنید

بیشتر بدانید : مافین انگلیسی، یک صبحانه خوشمزه و مقوی


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir