لاغری با 13 روش پانزده دقیقه ای!!
لاغری و کاهش وزن برای بسیاری از افراد بسیار مشکل است. در ادامه به روش های 15 دقیقه ای اشاره می کنیم که به لاغری و کاهش وزن شما کمک می کند

لاغری با روشهای آسان

فرآیند لاغری شامل انواع تغییرات است و شما باید خودتان عامل این تغییرات باشید. در همان زمانی که شما شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنید، می‌توانید گامی مهم در زمینه لاغری بردارید. در ادامه به روش های 15 دقیقه ای اشاره می کنیم که به کاهش وزن شما کمک می کند.

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن قبل از خواب چی بخوریم؟

برای لاغری تقویم را نگاه کنید!

آیا در این هفته برنامه خاصی مانند قرار شام دارید؟ هر آنچه برنامه غذایی‌تان را مختل می‌کند، باید محسوب شود. اگر چنین است، اطمینان حاصل کنید که حواستان به خورد و خوراکتان است. مثلا صبح روز بعد کمی زودتر از خواب بیدار شوید و بدوید یا غذاهای سالم‌تری را آن شب سفارش دهید.

برای لاغری خورشید را رها نکنید!

پیش از نشستن پشت میز کارتان، بهتر است چند دقیقه زیر نور آفتاب قرار بگیرید تا کلوچه‌ها کمتر شما را حین کار وسوسه کند. نتایج پژوهش منتشر شده در مجله علمی "پلوس وان" نشان می دهد که نور آفتاب با پایین بودن وزن و کاهش اشتها در ارتباط است.

لاغری با دستورهای غذایی جدید

کمی در فضای مجازی چرخ بزنید تا دستورهای غذایی جدیدتر و البته سالم‌تری را پیدا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری

لاغری با تغذیه سریع اما سالم

مقداری آجیل و میوه‌های خشک شده را داخل بسته‌های مجزا بریزید تا روزانه مصرف کنید. همچنین انواع سبزی‌های خام را بشویید و دسته بندی کنید تا آن‌ها را در کنار یک خوراک گیاهی مانند حُمص (نوعی خوراک خاورمیانه‌ای) میل کنید. اگر همواره خوراکی‌های کوچک و سالم به همراه داشته باشید، دیگر نیازی نیست برای سیر شدن به غذای مانده داخل یخچال روی آورید.

برای لاغری با دوستان تماس بگیرید

میل به غذاهای فست فودی زیاد ماندگار نیست و به سادگی می‌توانید با مصرف خوراکی‌های دیگر فکرتان را منحرف کنید. مثلا می توانید با دوستتان تماس بگیرید و بپرسید که آیا قهوه میل دارد؟ وقت گذرانی با دوستان می‌تواند موجب بهبود وضعیت سلامتتان شود.

فعالیت های آرامش بخش برای رفع استرس

در فرآیند لاغری، سعی کنید چند دقیقه بدون حرکت بمانید. بله درست خواندید. انجام فعالیت‌های آرامش  بخش مانع از تولید هورمون استرس یعنی "کورتیزول" می شود. این هورمون شما را به سمت مصرف اسنک‌های چرب و شیرین سوق خواهد داد.

بیشتر بدانید : 10 روش تمدد اعصاب برای کاهش استرس

برای لاغری نظافت کنید!

جارو و تی زدن فعالیت مفیدی است. نظافت نوعی تمرین ورزشی مهم محسوب می‌شود. شما در طول ۱۵ دقیقه می‌توانید حدود ۲۵ کالری در گردگیری، ۴۵ کالری در هنگام استفاده از جاروبرقی و ۱۰۰ کالری هنگام تمیز کردن کف زمین کم کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

برای لاغری باغبانی کنید

کندن علف‌های هرز نه تنها موجب زیباتر شدن باغچه منزلتان می‌شود، بلکه انجام این کار برای ۱۵ دقیقه ۶۰ کالری انرژی می‌خواهد. البته این را هم بگوییم که تمام این "بشین پاشوها" موجب تقویت ماهیچه‌هایتان خواهد شد.

برای لاغری وزنه بزنید

اگر فقط تمرینات هوازی انجام می‌دهید، باید بدانید که یک فرصت عالی را برای کاهش وزن از دست داده‌اید. ورزش‌های مقاومتی باعث رشد ماهیچه‌های لاغر می‌شود که در نتیجه باعث سوخت کالری و چربی بیشتر می‌شود.

لاغری با روش های آسان 15 دقیقه ای
لاغری با روش های آسان 15 دقیقه ای

برای لاغری پیاده روی

پانزده دقیقه پیاده روی معادل ۷۰ کالری را می‌سوزاند. اگر این کار را هر روز انجام دهید، می‌توانید در طول هفته ۴۹۰ کالری بسوزانید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با این رژیم لاغری در عرض 2 هفته 7 کیلو لاغر شوید!

برای لاغری مطالب بهتری را دنبال کنید

سعی کنید از منابع و افرادی که شما را از هدفتان یعنی لاغری دور می‌کند، فاصله بگیرید؛ مثل همکاری که مرتب عکس دسرهایی را که خودش درست کرده است به شما نشان می‌دهد. نتایج یک مطالعه نشان داد، مشاهده تصاویر غذاهای پرکالری می‌تواند احساس نیاز به آن‌ها را در ذهن فرد تداعی کند. بنابراین در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام از دنبال کردن صفحات مربوط به غذاهای پرکالری جداً خودداری کنید.

لاغری با تعویض لامپ!

در فضاهایی که از نور کافی برخوردار است، احتمال انتخاب غذاهای سالم‌تر تا 24 درصد افزایش می یابد. بهتر است لامپ‌های کثیف و شمع‌ها را تعویض و لامپی درخشان‌تر را جایگزین کنید. در این حالت، خودتان بهتر خواهید دید که آیا انتخاب سالاد به جای ساندویچ برای شام مناسب است یا خیر!

برای لاغری زودتر بخوابید

کافی است شب‌ها 15 دقیقه زودتر بخوابید. 7 تا 8 ساعت خواب برای بدن ضروری است. نتایج برخی مطالعات نشان می دهد که کمبود خواب انگیزه فرد را برای ورزش کردن کاهش می دهد و میل به مصرف غذا را بیشتر می کند. نتیجه پژوهش انجام شده در دانشگاه شیکاگو نشان داد که افراد دچار کم‌خوابی، روزانه ۳۰۰ کالری بیشتر مصرف می‌کنند.



بیشتر بدانید : لاغری با 5 ترکیب برتر در وعده صبحانه!!

بیشتر بدانید : لاغری با 7 ادویه که سوخت و ساز بدن تان را بالا می برد!

بیشتر بدانید : برای لاغر شدن این مواد غذایی را بعد از ساعت 16 نخورید!!

بیشتر بدانید : برای لاغری کینوا بخوریم یا برنج قهوه ای، کدام موثرتر است؟

بیشتر بدانید : لاغری سریع با تمرینات 15 دقیقه ای در منزل

بیشتر بدانید : لاغری سریع با خوردن 8 خوراکی قبل از خواب!!

بیشتر بدانید : لاغری سریع با 7 کار ساده!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع :khorasannews.com