این روغن، 4 هفته‌ای چربی‌های شکم تان را آب می کند!
 روغن کانولا یکی از بهترین روغن هایی است که باید در رژیم غذایی روزانه تان قرار دهید. در مطالعات جدید ثابت شده است روغن کانولا موجب کاهش چربی شکم می شود.

 روغن کانولا موثر در آب کردن چربی های شکم

 با وجود آنکه در یک مطالعه اخیر روی روغن "کانولا"، ارتباط بین مصرف این روغن با آسیب دیدن حافظه در موش‌ها مشاهده شده اما حجم زیادی از تحقیقات و آزمایشاتی که طی دهه گذشته انجام گرفته حکایت از فوائد بسیار این روغن رژیمی برای سلامتی دارد.

روغن کانولا سرشار از اسیدهای چرب تک زنجیره‌ای اشباع‌نشده است و گفته می‌شود که تاثیرات مفیدی در مبتلایان به چاقی و دیابت دارد. همچنین برخی از مطالعات نشان می‌دهد. مصرف این روغن با کاهش خطر ابتلا به سرطان و افزایش هوش کودکان مرتبط است.

همچنین مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۶ حاکی از آن است که افزودن روغن کانولا در یک رژیم غذایی سالم به کاهش چربی شکمی در مدت چهار هفته کمک می‌کند.
به علاوه آزمایش دیگری روی ۱۴۰ نفر نشان داد رژیم غذایی نان کانولا به کاهش سطح قند خون و کلسترول بد خون منجر می‌شود. محققان همچنین تاکید کرده‌اند روغن کانولا حاوی تنها هفت درصد چربی اشباع شده است که میزان آن از روغن زیتون هم کمتر است.

در عین حال روغن کانولا گزینه سالم‌تری به حساب می‌آید چرا که حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است و امگا۳ عنصر کلیدی در رشد مغز و موثر در درمان افسردگی است.

از سوی دیگر در بررسی دیگری که محققان آمریکایی انجام دادند مشخص شد روغن کانولا بزرگی و رشد تومورهای روده را در موش‌ها کاهش می‌دهد.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : فقط 4 قدم تا از بین بردن چربی شکم تان فاصله دارید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با این روش بسیار خطرناک است، مراقب باشید!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 5 حرکت آسان و ساده در کمترین زمان ممکن


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : sara.jamejamonline.ir