کاهش وزن با 5 میوه لاغر کننده
محمد آذرفر متخصص تغذیه در خصوص مصرف میوه‌ها و لاغری، توضیح داد. او 5 میوه که می تواند در لاغری و کاهش وزن شما تاثیر بسیاری داشته باشد را معرفی کرد.

میوه های لاغر کننده را بشناسید

کاهش وزن با بلوبری

بلوبری یکی از میوه‌های چربی سوز و لاغر کننده است که علاوه بر مبارزه با چربی‌های بدن منجر به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نیز می‌شود.
بر اساس نتایج حاصل از یک تحقیق در صورت مصرف روزانه بلوبری، 2 درصد از چربی بدن از بین می‌رود. علت این امر نیز بالا بودن سطح آنتی اکسیدان در این میوه است که باعث دفع سموم بدن شده و از چاقی و مشکلات سلامتی پیشگیری می‌کند؛ می‌توانید بلوبری را همراه با ماست مصرف نمایید.

بیشتر بدانید : قوی ترین لاغر کننده دنیا را بشناسید و با آن به راحتی وزن کم کنید!!

کاهش وزن با نارگیل

این متخصص تغذیه تصریح کرد: نارگیل یکی دیگر از میوه‌های چربی سوز است. اسید چربی به نام تری گلیسیرید در نارگیل موجود است که منجر به افزایش 30 درصدی متابولیسم بدن می شود؛ می توانید به جای تنقلات این میوه را استفاده کنید. می توانید از روغن، شیر، پودر و آب نارگیل نیز مصرف کنید. علاوه بر این می توانید به عنوان چاشنی از نارگیل استفاده کنید.

کاهش وزن با آووکادو

آذرفر ادامه داد: آووکادو دارای چربی است که از افزایش قند خون و ذخیره چربی در بدن ممانعت می کند. گفتنی است آووکادو چربی و کالری زیادی دارد و توصیه ما این است که در روز تنها یک عدد از آن را مصرف نمایید. یک عدد آووکادو را در سالاد خود خرد نمایید تا چربی شما را بسوزاند.

کاهش وزن با 5 میوه لاغر کننده
کاهش وزن با میوه,میوه هایی برای لاغر شدن,کاهش وزن با 5 میوه لاغر کننده

کاهش وزن با سیب و هلو

وی در پایان با بیان که سیب و هلو نیز می‌توانند نقش موثری در لاغری افراد داشته باشند، گفت: این دو میوه با روشی متفاوت باعث کاهش وزن می‌شوند؛ سیب و هلو دارای مقدار زیادی فیبر هستند و باعث سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن می شوند. مصرف سیب و هلو به عنوان میان وعده باعث سیری شما خواهد شد؛ سیب و هلو سرشار از پکتین هستند که مانع جذب چربی توسط سلول ها می شود و در عوض موجب جذب آب می‌گردند.


بیشتر بدانید : کاهش وزن با سیب، 6 دلیل که می تواند سیب وزن تان را کم کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 6 سبزی شگفت انگیز!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 3 ورزش اصلی که وزن تان را به شدت کاهش می دهد!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن 30 کیلویی با 3 نکته ساده و مهم!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 10 روش بدون رژیم و گرسنگی

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : farsnews.com