لاغری و کاهش وزن آسان با چند میوه خوشمزه!!
 برخی از میوه ها می توانند تاثیر بسیاری در چربی سوزی و در نهایت لاغری شما داشته باشند. به همین بهانه در این مقاله چند میوه ای که در لاغری و کاهش وزن شما بسیار موثر هستند را معرفی می کنیم.

میوه هایی برای لاغر شدن

یک متخصص تغذیه با بیان اینکه مصرف از برخی میوه‌ها نقش بسزایی در چربی‌سوزی و لاغری دارند در خصوص خواص آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

بلوبری برای لاغر شدن

بلوبری یکی از میوه‌های چربی سوز و لاغر کننده است که علاوه بر مبارزه با چربی‌های بدن منجر به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نیز می‌شود. بر اساس نتایج حاصل از یک تحقیق در صورت مصرف روزانه بلوبری 2 درصد از چربی بدن از بین می‌رود و علت این امر نیز بالا بودن سطح آنتی اکسیدان در این میوه است که باعث دفع سموم بدن شده و از چاقی و مشکلات سلامتی پیشگیری می‌کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : نقش بلوبری یا قره قاط در کاهش وزن

با خوردن نارگیل لاغر شوید

نارگیل نقش بسیاری در سوزاندن چربی های بدن دارد. اسید چربی به نام‌تری گلیسیرید در نارگیل موجود است که منجر به افزایش 30 درصدی متابولیسم بدن می‌شود که می‌توان به جای تنقلات این میوه را استفاده کرد. می‌توان از روغن، شیر، پودر و آب نارگیل نیز برای لاغر شدن استفاده کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چربی سوزی را با خوردن نارگیل و سیب سرعت بخشید

سیب و هلو لاغرتان می کنند

 سیب و هلو دارای مقدار زیادی فیبر هستند و باعث سرعت بخشیدن به متابولیم بدن می‌شوند. مصرف سیب و هلو به عنوان میان وعده باعث سیری شما خواهد شد؛ سیب و هلو سرشار از پکتین هستند که مانع جذب چربی توسط سلول ها می شود و در عوض موجب جذب آب می‌گردند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب

موز دیگر میوه ای است که به راحتی لاغرتان می کند

موز حاوی میزان زیادی فیبر است که مصرف آن باعث چربی سوزی در بدن شده و اشتها را کم می‌کند. مصرف موز از جذب کربوهیدرات های بدن ممانعت می‌کند و این ناشی از وجود فیبرهای غیرقابل هضم موجود در موز است. این عامل باعث می‌شود بدن از ذخیره چربی‌ها به جای کربوهیدراتها برای تولید انرژی استفاده کند.
پتاسیم موجود در موز برای ایجاد ماهیچه مفید است و نیز باعث چربی سوزی می‌گردد. موز را می‌توان به تنهایی یا به صورت ترکیبی با شیر مصرف کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کم خوری و لاغری با 9 ترفند ساده

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری سریع با تمرینات 15 دقیقه ای در منزل


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : farsnews.com