دتاکس واتر چیست؟ لاغری سریع با 6 دتاکس واتر خانگی + طرز تهیه
 دتاکس واتر یا همان آب سم زدا یکی از نوشیدنی هایی است که این روزها برای لاغری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله طرز تهیه 6 دتاکس واتر یا آب سم زدای خانگی را به شما آموزش می دهیم که می تواند به سرعت شما را لاغر کند. با ما همراه شوید

دتاکس واتر چیست ؟

دتاکس واتر یک نوشیدنی فوق العاده و ترکیبی از چندین برش میوه یا سبزیجات به همراه آب است؛ که در فارسی به عنوان آب سم‌زدا شناخته می‌شود. دتاکس علاوه بر اینکه می‌تواند یک نوشیدنی گوارا باشد و آب بدن را تامین کند، خواص جادویی دارد. اگر چه هنوز دتاکس واتر به عنوان یک نوشیدنی با خواص سم‌زدایی کاملا تایید نشده است ولی قطعا با نوشیدن دتاکس بدن شما مقادیر فراوانی مواد مغذی و پروتئین دریافت می‌کند.

دتاکس بیشترین محبوبیت و کاربرد خود را به عنوان نوشیدنی رژیمی و چربی‌سوز پیدا کرده است. علاوه بر چربی‌سوزی دتاکس کمک شایانی برای دفع سموم از بدن شما می‌کند. نکته جالب توجه درباره دتاکس این است که علاوه بر مواردی که ذکر شد، مطالعات نشان داده است که نوشیدن آن باعث افزایش متابولیسم بدن و همچنین احساس سیری می‌شود.

دتاکس واتر یا آب طعم دار شده که این روزها در لاغری و تناسب اندام طرفداران بسیاری دارد، بدن شما را سم زدایی می کند و به کاهش وزن و افزایش سطح انرژی بدن کمک می کند. در صورتی که دتاکس واتر را به صورت روزانه و منظم مصرف کنید به کاهش وزن سریع شما کمک می کند.

بیشتر بدانید : 2 روزه بدن تان را سم زدایی کنید

دستورالعمل تهیه 6 دتاکس واتر برای لاغری

علاوه بر این ها، دتاکس واتر فواید دیگری هم دارد که از جمله آن می توان به شادابی و افزایش سلامت پوست اشاره کرد. احتمالا نوشیدن 6-8 لیوان دتاکس واتر در روز به شما این امکان را می دهد که بدن خود را هیدراته نگه دارید و به افزایش سلامت سیستم ایمنی شما نیز کمک می کند. در این مطلب نگاه اجمالی به دستور تهیه 6 دتاکس واتر می اندازیم، فقط توجه کنید همه مواد را کامل بشوئید و به مدت یک شب در آب مخلوط کنید.

لاغری با دتاکس واتر گریپ فروت و توت فرنگی
سم زدایی,دتاکس واتر,لاغری با سم زدایی,لاغری با دتاکس واتر,لاغری با دتاکس واتر گریپ فروت و توت فرنگی

1 خیار کامل را حلقه حلقه کنید، 2 عدد گریپ فروت و 2 فنجان توت فرنگی تازه و چند عدد برگ نعناع تازه برای دادن طعم خنکی، به دتاکس واتر اضافه کنید.
توت فرنگی یکی از کم کربوهیدرات ترین مواد غذایی و مناسب برای افرادی است که قصد کاهش وزن دارند. همچنین حاوی پلی فنول ها است که در بازسازی سلول ها و شادابی پوست موثر است.
گریپ فروت نه تنها مقدار زیادی ویتامین C دارد، بلکه دارای ویتامین A نیز می باشد. ویتامین A واکنش های نامطلوب شیمیایی و مواد سمی و سایر مواد مضر را خنثی می کند. ترکیب گریپ فروت با توت فرنگی موجب افزایش فواید آن می شود.

لاغری با دتاکس واتر لیمو و آناناس
سم زدایی,دتاکس واتر,لاغری با سم زدایی,لاغری با دتاکس واتر,لاغری با دتاکس واتر لیمو و آناناس

آب دو عدد لیمو ترش را کامل گرفته و به همراه دو قاچ لیمو به حلقه های آناناس اضافه کنید، برای بهتر شدن طعم دتاکس واتر خود، از چند برگ جعفری هم استفاده کنید.
آناناس سرشار از پتاسیم و بسیار مناسب افرادی است که از فشار خون بالا رنج می برند. همچنین افرادی که مشکلات گوارشی دارند و بدنشان احتمالا آنزیم های گوارشی مورد نیاز را تامین نمی کند، آناناس بسیار به آنها کمک می کند.

لاغری با دتاکس واتر دراگون فروت (نوعی میوه استوایی)

آب یک لیموی تازه را گرفته و مقداری دراگون فروت به آن اضافه کنید. برای طعم بهتر این دتاکس واتر از خیار استفاده کنید.
۹۵ درصد خیار از آب تشکیل شده است که یکی از بهترین مواد برای جلوگیری از دهیدراته شدن است. خیار همچنین موجب شادابی پوست و مو هم می شود.

لاغری با دتاکس واتر زنجبیل
سم زدایی,دتاکس واتر,لاغری با سم زدایی,لاغری با دتاکس واتر,لاغری با دتاکس واتر زنجبیل

5 الی 6 عدد خیار را حلقه حلقه کنید، 2 بند انگشت زنجبیل تازه به آن اضافه کنید و همچنین دو قاچ لیمو ترش و 10-12 تا برگ نعناع تازه و 1 قاچ پرتقال را نیز به آن اضافه کنید.
یکی از معروف ترین دتاکس واترهای چربی سوز همین ترکیب است که هرکس بنا به سلیقه خود می تواند مواد بیشتری به آن اضافه کند. این دتاکس واتر به هیدراته ماندن بدن کمک می کند، موجب افزایش متابولیسم بدن شده و در نتیجه به روند کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند.

لاغری با دتاکس واتر مرکبات و هندوانه
لاغری با دتاکس واتر مرکبات و هندوانه,سم زدایی,دتاکس واتر,لاغری با سم زدایی,لاغری با دتاکس واتر,

1 فنجان هندوانه تاره خرد شده، نصف آب لیمو، نصف پرتقال قاچ شده و 5-6 خیار حلقه شده را از شب قبل با هم مخلوط کنید و به همین راحتی دتاکس واتر پر خاصیت شما آماده است.
یکی از بهترین مواد مغذی موجود در هندوانه، لیکوپن است که یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد شده و همچنین موجب سلامت و شفافیت پوست شما می شود. اسیدهای آمینه پنهان شده در هندوانه آبدار هستند که به جریان خون کمک می کنند. همچنین موجب جلوگیری از کم آبی بدن می شود.
این دتاکس واتر بسیار مناسب زمان تمرین و ورزش شماست. چرا که هندوانه حاوی آمینو اسیدی است که موجب دفع اسید لاکتیک موجود در ماهیچه ها شده و احساس خستگی و درد عضلانی را بر طرف می نماید. همچنین لیمو ترش خاصیت سرکوب کنندگی اشتها را دارد و از پرخوری بعد از تمرین جلوگیری می کند.

لاغری با دتاکس واتر نعناع و خیار
سم زدایی,دتاکس واتر,لاغری با سم زدایی,لاغری با دتاکس واتر, لاغری با دتاکس واتر نعناع و خیار

2 الی 3 عدد خیار را به برش های 15-20 سانتی خرد کنید، 5-7 برگ کامل نعناع را به آن اضافه کنید و یک تکه نمک هیمالیا به این ترکیب اضافه کنید و به این صورت دتاکس واتر شما آماده است. این دتاکس واتر به خصوص در روزهای داغ تابستانی برای خنک شدن بسیار مناسب است.
نمک صورتی هیمالیا حاوی چندین الکترولیت است که هیدراتاسیون را در بدن تنظیم می کنند. هیدراتاسیون مناسب برای عملکرد صحیح تمام سلول های بدن ضروری است. حتی افزودن نمک هیمالیا به آب وان حمام، خاصیت جوان سازی و سم زدایی را ایجاد می کند.

مصرف کنندگان این دتاکس واترها وزنی را که در چند سال به دست آورده بودند در عرض چند ماه کم کردند. درست کردن این ترکیات بسیار آسان است، پس همین امروز شروع به آماده کردن و مصرف آن بکنید تا در عرض چند روز نتیجه مثبت آن را مشاهده کنید. شما انرژی بیشتری خواهید داشت و درخشش را در پوست خود مشاهده خواهید کرد.



بیشتر بدانید : لاغری با 6 دتاکس واتر خانگی!!

بیشتر بدانید : لاغری یک ماهه و سم زدایی بدن با این میوه خوشبو!

بیشتر بدانید : چربی سوزی و سم زدایی بدن با چند نوشیدنی مفید!

بیشتر بدانید : کاهش وزن با 7 نوشیدنی سم زدای خانگی!!


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل