لاغری و کاهش وزن آسان با آبمیوه های چربی سوز خانگی!
 شما هم همه روش های لاغری و کاهش وزن را امتحان کرده اید اما موفق نشده اید! با ما همراه شوید تا به شما آبمیوه های را معرفی کنیم که می تواند در لاغری و کاهش وزن تان موثر باشد

 آبمیوه های چربی سوز برای کاهش وزن و لاغری

اگر همه روش های کاهش وزن و لاغری را امتحان کرده اید و به نتیجه نرسیده اید با ادامه این مقاله همراه شوید تا یکی از ساده ترین روش های لاغری را یاد بگیرید. نوشیدن آب میوه به منظور لاغری و کاهش وزن یک مفهوم جدید نیست. این کار از چند سال قبل نیز انجام شده است.
چیزی که در اینجا مطرح می کنیم افزودن آب میوه های تازه به وعده های غذایی روزانه به منظور کاهش وزن و لاغری است. با نوشیدن آب میوه تازه انواع مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و آنتی اکسیدان ها را دریافت خواهد کرد. این مواد معدنی در جهت بهبود متابولیسم بدن مفید بوده و در نتیجه قادر به سوزاندن کالری های بیشتر خواهید بود.
این نوشیدنی ها نه تنها به کاهش وزن کمک می کنند، بلکه با مصرف آن ها از فواید سلامتی بسیاری نیز بهره مند خواهید شد. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

لاغری و کاهش وزن با آب هویج

آب هویج برای لاغری بسیار عالی است زیرا هویج میوه ای کم کالری و پر از فیبر است. یک لیوان بلند آب هویج شما را تا ناهار سیر نگه می دارد و از میان وعده های ناخواسته نجات می دهد. علاوه بر این توصیه شده که از هویچ فقط به صورت خام آن استفاده کنید. با این اوصاف استفاده از این آب میوه طبیعی مفید یک ایده عالی برای کاهش وزن است.
آب هویج نیز ترشح صفرا را افزایش می دهد که این امر به سوختن چربی و در نتیجه کاهش وزن کمک می کند. یک سیب، نصف پرتقال و کمی زنجبیل را به این نوشیدنی بیافزایید تا یک نوشیدنی ضد باکتری فوق العاده درست کنید که تمام سموم بدن را از بین می برد.

لاغری و کاهش وزن با آب خیار

غذاهایی که مقدار آب بالایی دارند کالری کمتری دارند. درک این مساله آسان است که به منظور از دست دادن وزن، شما باید کالری کمتری بخورید و یا کالری بیشتری بسوزانید. بنابراین مصرف غذاهایی که آب بیشتر و در نتیجه کالری کمتری دارند ایده بسیار خوبی برای کاهش وزن است. علاوه بر کالری کم، این مواد غذایی مدت طولانی تری شما را سیر نگه می دارند.
به خاطر اینکه خیار حاوی آب و فیبر زیادی است به راحتی شما را سیر نگه می دارد. برای اینکه آب خیار را به یک نوشیدنی خنک و دلچسب تابستانی تبدیل کنید، کافیست چند قطره عصاره لیمو و چند برگ نعناع به آن اضافه کنید.

لاغری و کاهش وزن با آب انار

آب انار برای پوست شما عالی است و با مصرف آن می‌ توانید درخشندگی طبیعی پوستتان را به دست آورید، همچنین این نوشیدنی لذت بخش در جهت کاهش وزن نیز بسیار مفید است. طبق گفته دکتر گارگی شارما، کارشناس مدیریت وزن در دهلی، “انار سرشار از آنتی اکسیدان ، پلی فنل و لینولنیک اسید است که همگی به شما در سوزاندن چربی و افزایش متابولیسم کمک می‌ کنند. آب انار در سرکوب اشتها نیز موثر است”

لاغری و کاهش وزن با آب کلم

عصاره کلم در تسکین بسیاری از مشکلات معده مانند نفخ و سوءهاضمه مفید بوده، بخش گوارشی شما را تمیز می ‌کند و به حذف سریع پسماندها نیز کمک می ‌کند. این به روند کاهش وزن شما کمک می‌کند. مطالعات زیادی نشان داده‌ اند که افزایش مصرف فیبر می‌ تواند به مبارزه با چربی کمک کند .
گارگی شارما معتقد است سبزیجات با فیبر بالا، آب را در بدن شما جذب کرده و یک جرم ژل مانند را در طی هضم تشکیل می دهند. این باعث کاهش سرعت فرآیند شده و به شما کمک می‌ کند که مدت بیشتری احساس سیری کنید و از مصرف سایر غذاها جلوگیری کنید. شما می ‌توانید کلم را با یک سیب و لیموترش و یا با سبزیجات شیرین مثل هویج و چغندر ترکیب کنید.

لاغری و کاهش وزن با آب هندوانه

هر 100 گرم از این میوه آبدار و خوشمزه فقط 30 کالری دارد و شما را هیدراته کرده و آب بدنتان را حفظ می کند. دکتر شارما می گوید: ” این میوه سرشار از آسید آمینه آرژنین است که به سوزاندن چربی ها کمک می کند."

لاغری و کاهش وزن با آب پرتقال

آب پرتقال تازه می تواند یک جایگزین سالم و کم کالری برای تمام نوشیدنی های گازدار باشد. پرتقال یک میوه با کالری منفی در نظر گرفته می‌ شود که به این معنی است که آن حاوی کالری کمتری نسبت به چیزی است که بدن شما نیاز دارد آن را بسوزاند. به عبارت ساده، بیشتر از چیزی که می ‌خورید ، می‌ سوزد.

لاغری و کاهش وزن با آب آناناس

اعتقاد بر این است، که آب آناناس یک درمان بزرگ برای از بین بردن چربی شکم است. یک آنزیم مهم به نام بروملائین که در آب آناناس یافت می شود، در متابولیسم پروتئین و سوختن بیش از حد چربی شکم کمک می کند.
علاوه بر این ، بروملائین با آنزیم ‌های دیگر مانند لیپاز برای هضم چربی‌ ها و سرکوب اشتها کار می ‌کند. همانند پرتقال، آناناس یک غذای کاتابولیک است، به این معنی که بدن شما کالری بیشتری از آنچه دریافت می کند، می سوزاند.

بیشتر بدانید : آب کردن چربی شکم با 8 ماده غذایی

لاغری و کاهش وزن با آب کدو

نوشیدن این سوپرفود خنک تابستانه برای کاهش وزن بسیار مفید است. Asha Thorat در کتابش ” 25 دستورالعمل نوشیدنی چربی سوز ” نوشته : “آب کدو در طب آیورودا به عنوان یک روش طبیعی برای کاهش چربی تجویز شده است. آب کدو حاوی کالری کم و بدون چربی است و همچنین بدن شما را خنک نگه می دارد.


بیشتر بدانید : کاهش وزن با آب، چگونه با خوردن آب به راحتی وزن کم کنیم؟

بیشتر بدانید : 5 راهکار موثر و سریع برای لاغری

بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن به سبک ستاره های خوش اندام هالیوودی

بیشتر بدانید : کاهش وزن 9 کیلویی در عرض 2 هفته، با دو پیشنهاد ساده!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : alamto.com