لاغری آسان با 6 عادت ساده!!
 لاغری یکی از سخت ترین کارها برای افرادی است که اضافه وزن دارند. راه های بسیاری برای لاغری وجود دارد اما در این مقاله قصد داریم شما را با 6 عادت ساده ای که می تواند لاغر تان کند آشنا کنیم

6 عادتی که به لاغر شدن کمک می کند

برداشتن گامی برای کاهش وزن و لاغر شدن می تواند شروعی هیجان انگیز اما خسته کننده باشد. خسته کننده بخاطر نصیحت ها و پیشنهاداتی که از طرف دیگران به سمتتان شلیک می شود و یا اینکه تاکنون رژیم های زیادی را گرفته اید و جواب نگرفته اید. اما تغییرات کوچکی هستند که با اعمال آنها تاثیرهای باور نکردنی را شاهد باشید و به مرور زمان آنها را وارد زندگی تان کنید. در ادامه می خواهم شما را با بهترین عاداتی که می توانند در مسیر کم کردن وزن کمکتان کنند، آشنا کنیم.

بیشتر بدانید : لاغری آسان بدون رژیم و ورزش!!

یادداشت کنید تا لاغر شوید

نوشتن آنچه می خورید می تواند موجب تغییر قابل توجهی در عاداتتان شود، در نتیجه کاهش وزن چشمگیری را خواهید دید. برای شروع هر آنچه می خورید و می نوشید -حتی قهوه و آب- زمانش را یادداشت کنید. داشتن یک دفترچه یادداشت از آنچه می خورید کمک می کند حواستان به آنچه می خورید باشد تا بتوانید تغییراتی اعمال کنید که موجب سالمتر غذا خوردن تان شود.

برای لاغر شدن اولین وعده خود را با پروتئین آغاز کنید

اولین چیزی که هر روز می خورید باید پروتئین باشد تا علاوه بر انرژی، گرسنگی تان را هم تا مدت زمان زیادی کنترل کنید. انتخاب های پروتئینی زیادی برای صبحانه از قبیل تخم مرغ، لبنیات و … وجود دارد.

مصرف سبزیجات برای لاغر شدن

مصرف نشاسته شامل برنج، سیب زمینی، نان خود را کاهش دهید و در مقابل مقدار سبزیجات تان را افزایش دهید. سعی کنید از سبزیجات رنگارنگ استفاده کنید. سبزیجات علاوه بر اینکه حجم معده را پر می کنند فیبر بالایی دارند که موجب می شود دیرتر احساس گرسنگی کنید.

لاغر شدن با نوشیدنی های بدون کالری

نوشیدنی های بدون کالری را جایگزین کالری های مایع کنید. آب گازدار، قهوه، چای و آب بهترین انتخاب ها برای انرژی بخشیدن به بدن هستند. گاهی اوقات تشنگی با گرسنگی اشتباه گرفته می شود، بنابراین نوشیدن بیشتر از این موارد می تواند عاداتی خوب باشد. هرگز خود را به نوشیدن نوشابه های رژیمی عادت ندهید چون با اینکه بدون کالری هستند اما سرشار از شیرین کننده های مصنوعی هستند که می توانند باعث افزایش گرسنگی و بالا رفتن وزنتان شوند.

برای لاغر شدن بیشتر وعده ها را در خانه درست کنید

رستوران ها از روغن، کره، خامه، قند، نمک و دیگر مواد که خبر ندارید در غذاها اضافه استفاده می کنند. تنها راهی که بتوانید متوجه شوید دقیقا چه چیزی در غذایتان وجود دارد این است که خودتان غذا را درست کنید. این کار می تواند محاسبه کالری را برایتان ساده تر کند.

پیاده روی عامل مهمی در جهت لاغر شدن

هر زمانی که توانستید به پیاده روی بروید. حتی اگر تنها برای 5 دقیقه باشد! راه رفتن در طول روز می تواند باعث سوختن صدها کالری شود. راه رفتن برای برداشتن نهار، پیاده روی با دوستان یا اعضای خانواده، رفتن بالا از پله های به جای استفاده از آسانسور و یا راه رفتن هنگام مکالمه تلفنی.
همانطور که خواندید این عادات بسیار ساده هستند و می توانید به مرور زمان یکی یکی آنها را وارد سبک زندگی تان کنید.


بیشتر بدانید : لاغری آسان با 12 راه ساده!!

بیشتر بدانید : لاغری آسان و بی دردسر با 6 ماده غذایی خوشمزه!!

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : kermany.com