برای آرایش چشم از مژه مصنوعی دانه ای استفاده کنیم یا یکسره؟
مژه های مصنوعی یکی از ارکان مهم و اصلی در آرایش چشم است که تاثیر بسیاری در زیباتر کردن چشم تان دارد. مژه های مصنوعی به دو دسته یکسره و دانه ای تقسیم می شوند. چسباندن هر کدام از این مژه های مصنوعی راهکار مخصوص به خود را دارد

در آرایش چشم، مژه های مصنوعی را چگونه بچسبانیم؟

در ابتدا، بین مژه های دانه ای و مژه های یک سره مصنوعی یکی را انتخاب کنید. مژه های پرپشت نمایی زیبا و جلوه ای جذاب به چشمان شما می دهند در حالی که مژه های دانه ای طبیعی تر به نظر می رسند.

بیشتر بدانید : مژه مصنوعی دانه ای، کامل یا نیمه؟ کدام آرایش چشم را زیباتر میکند؟

برای شروع کار، یک آینه پایین چشمانتان نگه دارید و به آن خیره شوید. گیسل کالویلو متخصص آرایش می گوید اگر از مژه پرپشت استفاده می کنید، آن را به عقب و جلو چند بار خم کنید با اینکار به راحتی حالت چشم شما را به خود می پذیرد. مژه مصنوعی را آغشته به چسب کنید و چند ثانیه اجازه دهید تا خشک شوند. با استفاده از انگشتان خود مژه مصنوعی را در امتداد مژه های خود قرار دهید به آرامی فشار دهید تا چسب آن به ابتدای مژه های شما بچسبد. آنها را به مژه های طبیعی خود فشار دهید تا مطمئن شوید دقیقا بالای مژه های طبیعی خود قرار گرفته اند.

برای آرایش چشم از مژه مصنوعی دانه ای استفاده کنیم یا یکسره؟
مژه مصنوعی,نصب کردن مژه مصنوعی,مژه مصنوعی دانه ای,مژه مصنوعی یکسره,برای آرایش چشم از مژه مصنوعی دانه ای استفاده کنیم یا یکسره؟

قرار دادن مژه های دانه ای با موچین بسیار راحت تر است. کالویلو توصیه می کند که تعدادی از مژه های کم پشت را بین مژه های وسطی و تعدادی را بیرون از مرکز قرار دهید. اگر شما برای آرایش چشم تان خط چشم و سایه چشم به چشمانتان کشیده اید، اضافه کردن بلندترین مژه ها در مرکز چشم ،چشمان را بزرگتر نشان خواهد داد و با اینکار شما تعادلی بین مرکز ایجاد می کنید. اگر از خط چشم یا سایه چشم استفاده نمی کنید بهتر است که برای دادن شکلی بادامی به چشم بلندترین مژه ها را در گوشه های بیرونی چشم استفاده کنید. 
پنج دقیقه اجازه دهید تا چسب خشک شود و در مرحله  آخر برای دادن جلوه ای یکنواخت و طبیعی به مژه ها از ریمل استفاده نمایید.


بیشتر بدانید : آرایش چشم تان را با مژه مصنوعی زیباتر کنید

بیشتر بدانید : مژه طبیعی تان را با این ترفند مانند مژه مصنوعی کنید!!!

بیشتر بدانید : مژه مصنوعی را چگونه روی مژه هایمان نصب کنیم؟ + عکس

بیشتر بدانید : با این روش مژه مصنوعی، طبیعی و زیباتر دیده می شود!!

بیشتر بدانید : در صورت گذاشتن مژه مصنوعی زدن ریمل لازم است یا خیر ؟

بیشتر بدانید : کاشت مژه یا مژه مصنوعی؟ کدام یک بهترند؟


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ