آرایش لب های تان را با خط لب، مطابق مد روز انجام دهید!
آرایش لب یکی از قسمت های مهم آرایش صورت است. یکی از نکته های مهم در آرایش لب، استفاده از خط لب است. در این مقاله 3 نکته مهم که برای کشیدن خط لب باید بدانید را به شما گوشزد می کنیم.

3 نکته مهم در کشیدن خط لب که باید بدانید

همه می‌توانند از کمی خط لب سود ببرند. در حالی که خط لب کشیدن می‌تواند این امکان را ایجاد کند که یک ظاهر قدیمی و  از مد افتاده و لب‌هایی بیش از حد کلفت و غیر طبیعی داشته باشید، اکنون زمان آن است که خجالت از خط لب کشیدن و نگرانی از اینکه شما را مانند یک زن از مد افتاده نشان دهد را کنار بگذارید. ما در ادامه برایتان سه روش کارآمد آورده‌ایم تا خط لب‌تان به بهترین وجه اثر گذار شود :

 

خط لب های رنگ پوست : برای شکل دادن

چرا خط لبی استفاده کنیم که کاملا همرنگ پوستمان باشد؟ رنگ‌های همرنگ پوست می‌توانند با پر کردن خطوط لب‌ها برای منطبق کردن شکل لب ها با صورت، به لب‌های شما شکل دهند. این یک تکنیک فوق‌العاده برای دستیابی به یک ظاهر چشمگیر مانند کمان الهه‌های یونانی است. اما این خط لب‌ها برای شکل دادن لب‌های ناهموار خارق العاده عمل می کنند، به خصوص هنگامی که بعد از استفاده، یک رژلب براق و یا مایع بزنید. با این کار خط لب شما به سختی قابل تشخیص است.

 

خط لب های همرنگ : شکل دادن و کشیدن زوایای لب‌ها

گاهی اوقات که عجله دارید، ممکن است هنگام کار کردن با برس‌های لب برای کشیدن رژ لب و خط‌ های‌ هنرمندانه‌ ای که همیشه می کشید، دچار اشتباه شوید. با استفاده از یک مداد لب که تا حد ممکن همرنگ رژلبتان است، در وقت و زمان‌تان صرفه جویی کنید. با این کار شما یک خط ظریف و کرمی خواهید داشت که میتوانید داخل آن‌را با رژلب پر کنید. اگر خط لبی بکشید که در تمام روز باقی بماند، رنگ زدن به مرکز لب هایتان سرعت بیشتری می‌گیرد. در این صورت می‌توانید از کشیدن سریع رژلب به لب هایتان بدون نیاز به دقت در خط‌های ظریف، دقیق و زاویه‌ها لذت ببرید.

 

خط لی های تیره : لب های تان را پروتز کنید

خط لب‌های تیره شهرت زیادی ندارند اما اگر درست ترکیب شوند، می‌توانند برای کسانی که آرزوی لب‌های درشت‌تر دارند فوق‌العاده عمل کنند. یک بار خط لب تیره دور لب‌هایتان و رژلبی نرم و کمرنگ‌تر برای پر کردن لب‌هایتان را امتحان کنید. از یک قلم موی لب استفاده کنید و رنگ‌ها را در جایی که بهم می‌رسند به دقت ترکیب کنید. با این‌ کار یک ظاهر سایه ای خواهد داشت که ظاهر تزریق کردن ژل به لب ها را القا میکند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سمیرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : sorkhabsefidab.com