آرایش چشم : این اشتباهات چشم های تان را ریز و کوچک می کند
آرایش چشم یکی از قسمت های مهم آرایش صورت است. اگر شما اشتباهاتی در آرایش چشم های تان انجام دهید می تواند چشم های شما را ریز کند. با ما همراه شوید تا شما را با این اشتباهات آشنا کنیم.

این شیوه آرایش چشم ها را کوچک تر می کند

بدون شک تاثیرگذارترین بخش هر صورتی چشم‌ ها هستند. چشمان خسته ظاهر شما را بی روح نشان می دهند در حالی که چشمان درشت تمرکز را بر چشمان تان گذاشته و بر جذابیت تان می افزاید. اگر چشمان ریزی دارید، نگران نباشید زیرا با چند روش ساده می توانید آنها را درشت تر از قبل نشان دهید. در این مطلب شیوه این کار را به شما آموزش می دهیم.

بیشتر بدانید : آرایش چشم های درشت تر و جذاب تر با ترفندهای بابی براون

سفید کردن زیر چشم

تقریبا همه ما زیر چشمان مان کمی تیره و گود افتاده است، به همین دلیل از کانسیلرها استفاده می کنیم. اما اگر رنگ کانسیلر روشن از رنگ پوست مان باشد، تمرکز از چشم هایمان به زیر آن رفته و در نتیجه چشمان مان کوچک تر نشان داده می شود. بنابراین اگر می خواهید که چشمانی درشت تر داشته باشید، از کانسیلری همرنگ پوست تان استفاده کنید.

فر نکردن مژه ها

فر نکردن مژه ها

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

بیشتر بدانید : 7 راه جدید برای زیباتر کردن چشم

سیاه نکردن داخل چشم

شاید شما هم مانند خیلی از خانم های دیگر مداد چشم را تنها برای خارج چشم هایتان استفاده می کنید اما آیا می دانید که اگر داخل پلک های بالایتان را هم سیاه کنید، چشمانی درشت تر خواهید داشت؟

 

استفاده از سایه سیاه

استفاده از سایه سیاه

هنگام زدن سایه چشم توجه داشته باشید سایه تیره، چشم را کوچک‌تر و سایه روشن، چشم را درشت‌تر نشان می‌دهد. به همین دلیل رنگ روشن سایه را روی کل پلک،  رنگ متوسط را روی پایین پلک و رنگ تیره را روی گوشه خارجی آن بکشید تا به نگاه‌تان عمق بخشد.

 

سیاه کردن داخل پلک های پایین

بر عکس پلک های بالا، اگر پایین پلک هایتان را سیاه کنید، چشمان تان کوچک تر به نظر خواهد رسید. به جای آن مداد چشمی روشن را بردارید و بر پایین پلک های داخل چشم تان بکشید.

 

استفاده نکردن از سایه های رنگی

استفاده نکردن از سایه های رنگی

اگر دوست دارید که از سایه چشم استفاده کنید، از رنگ هایی استفاده کنید که توجه را به سمت چشمان تان بکشاند. برای پایین پلک هایتان از سایه روشن و برای بالای آن از رنگ های تیره استفاده کنید.

 

حالت ندادن به ابرو

ابروها را متناسب با چهره خود اصلاح کنید و با سایه و مداد آن را پر رنگ تر کنید. با مرتب کردن آنها و خالی کردن زیر ابروهایتان، چشم نمود بیشتری پیدا می کند. ترکیب چشم و ابرو دورنمای بهتری خواهد داشت و چشمهایتان را درشت تر نشان خواهد داد.


بیشتر بدانید : آموزش و راهنمای تصویری گام به گام آرایش چشم

بیشتر بدانید : تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت

  بیشتر بدانید : آرایش چشم اسموکی ( دودی ) برای میهمانی + آموزش تصویری


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل