آموزش آرایش لب با چند نکته ساده و حرفه ای
آیا معمولا لب‌هایتان را آرایش می‌کنید اما نمی‌دانید که چطور از تمام پتانسیل یک رژ لب برای زیبا‌تر شدن لب هایتان استفاده نمایید؟ در این راهنما نکاتی درباره آموزش آرایش لب آورده شده است تا بتوانید به لب‌هایتان به بهترین شکل ممکن جلوه دهید.

چند نکته مهم برای آموزش آرایش لب

چشم‌ها و لب‌ها را همزمان آرایش نکنید

خانم‌هایی که آرایش چشم سنگین و رژ لب تیره استفاده می‌کنند ظاهر دلقک مانندی پیدا می‌کنند. اگر می‌خواهید رژ لب قرمز بزنید، بقیه آرایش صورتتان را سبک نگاه دارید. یک خط چشم سبک یا یک تاچ ریمل تمام چیزی است که برای آرایش چشمتان نیاز خواهید داشت.

 

چگونه رژ لب بزنیم؟

راه‌های مختلفی برای استفاده از رژ لب وجود دارد و لزوما قانون خاصی در این بین مشترک نیست. اگر بر استفاده حرفه‌ای از رژ لبتان اصرار دارید می‌توانید با یک آرایشگر متخصص در مورد استفاده از آن مشورت نمایید، در غیر اینصورت به سادگی رژ خود را مستقیمان به لب‌هایتان بزنید.

 

هیچ‌گاه رژ لب‌های تست را به لبتان نزنید

هیچ وقت نباید یک رژ لب تست را مستقیما استفاده کنید، حتی یک بار! این کار کاملا غیر بهداشتی است. در عوض، رژ را روی نوک انگشتانتان تست نمایید. بافت نوک انگشتان بیشتر از پشت دستتان شبیه به بافت لب‌هایتان است.

 

می‌توانید خط لب را قبل یا بعد از از رژ لب بکشید

برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند ابتدا خط لب بکشند، با این استدلال که شما نمی‌توانید پس از استفاده از رژ لب، خط طبیعی لب‌هایتان را ببینید. اما برخی هم ترجیح می‌دهند پس از اینکه رژ لب زدند، خط لبشان را بکشند. از هر دو تکنیک استفاده کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر جواب می‌دهد.

 

هرگز در کنار رژ روشن، از خط لب تیره استفاده نکنید

مشخص بودن محدوده لب خیلی خوب است، اما توجه کنید که خط لبتان با رژ یا برق لبتان هماهنگ باشد. خط لب تیره به همراه رژ لب روشن، ظاهرتان را رنگ و رو رفته نشان خواهد داد.

 

از مالیدن رژ لب به دندان‌ها یا لیوانتان جلوگیری کنید

با کمی زبان زدن به لبتان پیش از اینکه جرعه ای از نوشیدنی تان را بنوشید، از ماندن اثر رژ لبتان بر لیوان جلوگیری کنید! همچنین برای جلوگیری از مالیدن رژ لب به دندان هایتان، پس از استفاده از رژ، انگشت اشاره ی خود را در دهانتان گذاشته، لب‌هایتان را ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. با این کار رژ اضافه، به جای دندان‌ها به انگشتتان مالیده می‌شود.

 

رنگ پوست شما رنگ رژ لب را تعیین می‌کند

شاید شما از رژ لب دوستتان خوشتان بیاید، اما ممکن است روی لب‌های شما جلوه ی زیبایی پیدا نکند. با یکی از متخصصان فروشگاه لوازم آرایشی مورد نظرتان در مورد رنگ پوست و رنگ رژ لب‌های مناسب خودتان صحبت نمایید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir