توصیه های یک آرایشگر حرفه ای برای استفاده از رژ لب تیره
با نزدیک شدن پاییز یکی از مدهای محبوب آرایش، تیره کردن لبهاست. بسیاری از خانمها عاشق آن هستند اما جرات استفاده از آن را ندارند. شما چطور؟در اینجا راهنماییهای ساده ای  در خصوص استفاده از از رژلب تیره  به شما ارائه می دهیم.

مراحل انتخاب و استفاده از رژ لب تیره

 استفاده از رژ لب تیر از زمانهای دور تداعی کننده  آرایش غلیظ دوران باستان بوده است. درحالی که هیچ مشکلی در رنگ کردن لبها وجود ندارد اما بیشتر خانمها در پیروی از این مد محتاط و کمرو هستند به این دلیل که تصور می کنند این رنگها زیادی تیره هستند و یا اینکه در انتخاب رنگ مناسب مشکل دارند.

بیشتر بدانید : رژ لب پاییزی، برای پاییز 2020 چه رنگ رژ لب هایی مد شده است؟

در خصوص پوشیدن لباس، من از آن دسته آدمهای هستم که همیشه از یک سبک خاص پیروی می کنم. سیاه ، سیاه و باز هم سیاه و گه گاه نیز از سبز یا سفید مخلوط با سیاه استفاده می کنم. بیشتر خانمها نیز در خصوص آرایش همین طور هستند و دوست ندارند رنگ لوازم آرایش خود را با گذشت زمان عوض کنند.

به همین خاطر است که از شما تقاضا دارم کمی هم تفریح کنید. کمی با رنگها بازی کنید و آنها را تا حدودی تغییر دهید. اگر می خواهید  امسال به ظاهری متفاوت به استقبال پاییز بروید تغییر رنگ لب می تواند برگ برنده شما باشد. در اینجا راهنماییهای ساده ای  در خصوص استفاده از از رژلب تیره  به شما ارائه و به شما اطمینان می دهم ظاهر شما به صورتی که انگار همین الان از کلیپ ویدویی مرلین مانسون بیرون آمده اید نشود.

 

اسکراب لبها

اسکراب لبها

اولین قدم برای برجسته کردن لبها لایه برداری است. پوست مرده یک مزاحم است و اگر شما مرتب پوست لب خود را لایه برداری نمی کنید مطمئن باشید که رژلبتان به خوبی جذب پوست لب نخواهد شد. در اینجا بهترین روش برای لایه برداری پوست لب را به میزان 1 تا 2 با در هفته به شما آموزش می دهم. لایه بردار را روی لبهای خود مالیده به آرامی ماساژ دهید تا از شر پوستهای اضافی خلاص شوید. سپس از یک کرم لب استفاده کنید و اجازه دهید تا زمان استفاده از رژلب روی لبتان باقی بماند. بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید تا مطمئن شوید که صبح روز بعد لبهایی نرم و مرطوب خواهید داشت..

 

با رنگها  بازی کنید

با رنگها  بازی کنید

ممکن است برخی از شما تعجب کنند که چه تن رنگی نماد رژ لب تیره است؟ این رنگها بیشتر شامل شاه توتی پر رنگ، قرمز لاکی،  رنگهای تیره بادمجانی است که کاملاً با رژ لبهای صورتی و قرمزرنگی که هر روز می بینید یا در کشوی میز آرایش خود دارید در تضاد هستند. اگر رنگ پوستتان روشن است رنگهای شاتوتی چشمهای شما را جلوه بیشتر بخشیده و رنگ پوستتان را روشن تر می کند. اگر رنگ پوست متوسط تا زیتونی دارید قرمز لاکی تیره روی پوست شما بسیار زیبا خواهد بود. ! اگر پوستتان تیره است رنگهای پررنگ آلویی مناسب است.

برای استفاده از رژ لبهای تیره داشتن خط لب تمیز و مشخص ضروری است. از هماهنگی رنگ خط لب و تن رژ لبی که انتخاب کرده اید مطمئن شود و جای کمترین اشتباه و خرابکاری نگذارید. کار را با یک سایه و رژگونه ملایم و ریمل حجم دهنده حسابی تمام کنید.

 

انواع مختلف رژ لب های تیره را امتحان کنید

انواع مختلف رژ لب های تیره را امتحان کنید

به خرید بروید و طیف های متفاوت رژلبهای تیره را امتحان کنید. رنگهای کرمی را بیشتر می پسندید یا مات؟ رژهای براق را دوست دارید یا اکلیلی؟ ممکن است تن رنگهای براق را بیشتر دوست داشته باشید. بیشتر خانمها در این مرحله متوقف می شوند زیرا فکر می کنند تنها یک راه، یک رنگ ویک نوع برای استفاده از رژ لبهای تیره وجود دارد. می توانید از هر نوعی که دوست دارید استفاده کنید و هر طور که دوست دارید آرایش کنید، و بدانید که انتخابهای متنوعی برای شما وجود دارد.

 

بیشتر بدانید : نکات ریز و كلیدی آرایشگران معروف دنیا برای یک آرایش صورت حرفه ای!!


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ