آرایش لایت، نکته هایی که به شما کمک می کند حرفه ای آرایش کنید!
 آرایش لایت و طبیعی جزو آرایش هایی است که در هر سن و در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما هم به دنبال یک آرایش لایت و طبیعی هستید پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید تا نکته هایش را بدانید

نکات کوتاه و کاربردی برای یک آرایش جذاب و طبیعی

 قطعا هر خانمی با آرایش کردن به فکر زیباتر کردن صورتش است، اما خیلی از خانم ها هستند که آرایش های غلیظ و سنگین را دوست ندارند و یا اینکه این سبک آرایش به چهره آنها نمی آید. پس بهتر است ترفندها و نکاتی که برای آرایش طبیعی و لایت به کارتان می آید را بیاموزید و از این به بعد، با کمترین زمان، جذاب ترین آرایش را داشته باشید.

بیشتر بدانید : جلوگیری از براق شدن آرایش در تابستان با چند ترفند ساده

  1. حتما با پوست تمیز شروع کنید. آرایش روی پوست چرب و کثیف یا روی بقایای آرایش قبلی تان، اصلا جذاب نخواهد شد.

  2. پرایمر بزنید تا پوستتان را صاف و یکدست کند.

  3. فونداسیون (کرم پودر) را خیلی کم استفاده کنید. اگر می خواهید آرایش طبیعی و زیبایی داشته باشید، باید 3 مورد زیر را خیلی خوب رعایت کنید:

    - حتما رنگ مناسب با پوستتان را انتخاب کنید.
    - پوست گردن را هم همرنگ پوست صورت کنید.
    - فقط یک لایه نازک از کرم پودر را به روی پیشانی، گونه، چانه و اطراف بینی بزنید تا پوست را صاف کند، اصلا نباید زیاد بزنید.

  4. اگر پوستتان بعد از کرم پودر زدن لک و جوش و قرمزی داشت، حتما کمی کانسیلر بزنید. مقدار خیلی کم را با انگشت به روی لک بزنید و کمی محو کنید و بعد با براش، کامل آن را blend کنید. برای اینکه پوستتان مات باند و براق و روغنی نشود، کمی پنکک به روی گونه و پیشانی، چانه و تیغه بینی بزنید.

  5. ابروها را با مداد ابروی همرنگ با رنگ ابرو، کمی پررنگ کنید، اما آن را پهن و بولد نکنید.

  6. یک خط چشم کافیست تا حالت چشم ها را بهتر کند اما اگر به دنبال یک نگاه طبیعی و زیبا هستید، بهتر است با مداد چشم سیاه، فقط کمی بیخ مژه های پلک بالا را سیاه کنید. این کار هم چشم ها را جذاب تر می کند و هم باعث می شود که آرایش کاملا طبیعی به نظر برسد.

  7. خب حالا نوبت ریمل است. ریمل یکی از محبوب ترین لوازم آرایش خانم هاست که خیلی در گیرایی چشم ها تاثیرگذار است. یک بار ریمل بزنید و بعد از اینکه خشک شد، با شانه کوچک مخصوص مژه، مژه ها را کاملا شانه کنید. اینکار باعث می شود جرم ریمل از روی مژه بلند شود و فقط رنگ و سیاهی آن باقی بماند، طوریکه همه فکر کننده مژه های خودتان اینقدر زیبا و مشکی است.

  8. برای اینکه به صورتتان رنگ و رویی بدهید، حتما باید رژگونه بزنید. کمی رنگ صورتی یا هلویی انتخاب کنید و به صورت کاملا سبک و لایت به زیر استخوان گونه بزنید.

  9. بهترین محصولی که می توانید برای آرایش لب ها استفاده کنید، برق لب است. نوعی از برق لب هایی که دارای ته رنگ طبیعی صورتی و قرمز هستند را انتخاب کنید و برای یک آرایش ملایم و طبیعی، استفاده نمایید. اما یادتان باشد که باید لب هایتان هیدراته باشند و پوسته های خشک آن را قبل از برق لب زدن، بگیرید (لب را خیس کنید و با یک تکه پارچه نرم روی آن را بکشید).


بیشتر بدانید : آرایش صورت ملایم و جذاب مخصوص خانم های مسن با چند نکته ساده

بیشتر بدانید : آرایش صورت با پوست سفید و چشم قهوه‌ای !

بیشتر بدانید : آموزش تصویری آرایش صورت توسط بابی براون آرایشگر معروف!

بیشتر بدانید : با تکنیک های آرایشی زیر صورت تان را جوان تر کنید

بیشتر بدانید : پوشاندن جای جوش با آرایش + مراحل

بیشتر بدانید : چگونه با آرایش چشم ها را درشت و جذاب کنیم؟


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : zibamoon.com