مشاغل خانگی پردرآمد برای خانم های خانه دار
بسیاری از خانم‌های خانه‌دار، علاقه بسیاری به انجام کار در منزل و کسب درآمد دارند. از سوی دیگر با بالا رفتن سطح تحصیلات نوع شغل‌هایی که می‌توان در منزل به آنها پرداخت نیز تغییر کرده و تخصصی‌تر شده و برخلاف گذشته انواع متفاوتی از مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان به وجود آمده است

معرفی مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان

در ادامه با چند مورد از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان آشنا خواهید شد. امروزه به افرادی که در منزل کار می‌کنند «فریلنسر» نیز گفته می‌شود. گاهی فریلنسرها حتی به اندازه یک کارمند تمام‌وقت درآمد دارند. اگر شما نیز توانایی‌های متفاوتی دارید و تمایل دارید در منزل به انجام کار و کسب درآمد مشغول شوید، با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : شغل های خانگی پردرآمد را بشناسید

حروفچینی در منزل

شغل حروفچین بسیار شناخته‌شده است و نیاز به معرفی ندارد اما آیا می‌دانستید میان مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان، حروفچینی در منزل چه بازار کار خوبی دارد؟ این روزها بسیاری از دانشجویان و استادان دنبال فرد مناسبی می‌گردند که کار حروفچینی جزوات و پایان‌نامه را برایشان انجام دهد. می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های کاریابی یا کافی‌نت‌ها و مغازه‌های خدمات کامپیوتری با افرادی که نیاز به خدمات حروفچینی و حروفچین دارند، آشنا شوید. هرچه سرعت حروفچینی شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. برای این کار لازم است یک دوره فشرده حروفچینی ده انگشتی را بگذرانید.

پشتیبانی سایت

یکی از تخصصی‌ترین مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان پشتیبانی سایت است که این روزها بازار بسیار پررونقی دارد. حالا که اهمیت فضای مجازی برای همه شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به خوبی روشن شده، فعالیت در این حوزه جای مانور بالایی پیدا کرده است. برای انجام پشتیبانی سایت لازم است از مهارت‌های خاصی مانند برنامه‌نویسی، سئو و... برخوردار باشید. به میزانی که توانایی‌های خود را در زمینه پشتیبانی سایت بالا ببرید، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. همچنین می‌توانید کار تامین محتوای سئو محور برای وب‌سایت‌ها را نیز برعهده بگیرید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

تولید صنایع دستی

اگر در شهرستان‌ها و مناطق گردشگری زندگی می‌کنید، می‌توانید به یکی از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان، یعنی تولید صنایع دستی مشغول شوید. به‌عنوان مثال به تولید عروسک‌های کوچک قلاب‌بافی بپردازید یا کلاه و زنبیل‌های حصیری ببافید.
حتی اگر توانایی و علاقه داشته باشید می‌توانید به بافت تابلو فرش و زیرانداز بپردازید یا صنایع دستی چوبی تولید کنید. سفال و سفالگری و ساخت مجسمه و کاسه، بشقاب و انواع کوزه‌های سفالی هم یکی دیگر از حوزه‌های مرتبط است. مسافران علاقه زیادی به خرید صنایع‌دستی بومی هر منطقه دارند.

چاپ روی لیوان و تی‌شرت

حتما فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های بسیاری را دیده‌اید که به فروش لیوان و تی‌شرت با طرح سفارشی مشتری می‌پردازند. چاپ سابلیمیشن یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان و آقایان است که به اندکی سرمایه برای خرید دستگاه چاپ نیاز دارد، اما دوره آموزشی ویژه‌ای لازم ندارد و به زودی بازار فروش خوبی برای محصولاتتان پیدا خواهید کرد. می‌توانید این پرینتر مخصوص را در فضای کوچک و محدودی جا دهید و از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در منزل سفارش بگیرید و کالاها را با پست به دست مشتری برسانید. فقط باید کمی ذوق هنری داشته باشید و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید؛ از چاپ شعر و قطعات ادبی گرفته تا طرح‌های خلاقانه یا حتی ورزشی، بازار خوبی در انتظار شماست.

خیاطی

همه ما حتی اگر تا به حال برای سفارش لباس نزد خیاط نرفته باشیم، در فیلم‌ها خانم‌هایی را دیده‌ایم که در منزل به کار خیاطی مشغول هستند و همیشه مشتریان بسیاری دارند. باور کنید یا نه، خیاطی یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای بانوان است. البته به شرط آنکه واقعا لباس موردپسند مشتری را طبق الگو بدوزید! حتی می‌توانید تعدادی شاگرد بپذیرید و در منزلتان به آنها آموزش خیاطی بدهید. اگر دلتان می‌خواهد از خیاطی سنتی دور شوید و کمی مدرن‌تر کار کنید، می‌توانید در دوره‌های دوخت و طراحی لباس شرکت کنید و پس از گذراندن یک دوره فشرده چند ماهه، برای خودتان صاحب سبک شوید و حرف بسیاری در زمینه خیاطی و مد و لباس داشته باشید.


بیشتر بدانید : سه کار پر درآمد برای خانواده در تمام ایام سال

بیشتر بدانید : 7 پیشنهاد شغلی جهت کار در منزل برای خانم ها


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : salamat.ir