پلیس در تعقیب دختر حیوان آزار
دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی، صاحبان حیوانات را تهدید کرده است.

 انتشار 4 ویدئو در اینستاگرام از رفتار خشن با حیوانات

دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی، صاحبان حیوانات را تهدید کرده است.اوایل فروردین امسال بود که دختر جوانی به نام م.م با انتشار 4 ویدئو در اینستاگرام از رفتار خشن خود با حیوانات پرده برداشت. این دختر با انتشار این ویدئو ها مدعی شد که کلینیک نگهداری از حیوانات دارد و در این کلینیک از حیوانات ها به روش خودش نگهداری و آنها را آموزش می دهد. 

در یکی از کلیپ های بسیار خشن این فرد، او پایش را روی گلوی سگ گذاشته و گلوی سگ را فشار می دهد یا در کلیپی دیگر سر سگ ها را به زمین می کوبد. 

پس از انتشار این کلیپ تعدادی از افرادی که سگ های خود را برای نگهداری به این فرد سپرده بودند، مقابل خانه او تجمع کرده و خواستار تحویل گرفتن حیوان خود شدند. موضوعی که با مخالفت این فرد آزارگر مواجه شده و سرانجام با دخالت کلانتری محله موضوع با تحویل دادن سگ ها به پایان رسید.اما دختر آزارگر مجبور به فرار از خانه اش در محله ملاصدرا و زندگی مخفیانه در چند نقطه دیگر شهر شد. 

heyvonazari-f9cb2.jpg

 

منبع: میزان