شوک به ورزش ایتالیا: همسر ستاره سرشناس فرزندان شان را کشت! عکس
همسر ستاره سابق راگبی ایتالیا دست به کار عجیبی زده و اقدام به کشتن دو فرزندش کرده و خودش نیز خودکشی کرده است!

کشته شدن فرزندان ستاره ایتالیایی به دست همسرش

قتل 2 فرزند ستاره سابق راگبی ایتالیا به دست همسرش اتفاق تلخی برای ورزش این کشور بود.

آندره‌آ بناتی، بازیكن سابق تیم ملی راگبی ایتالیا این روزها عزادار دو فرزندش است.

داستان از این قرار است كه آنتونلا باربیه‌ری، همسر بناتی كه از مشكلات روانی رنج می‌برد، اخیراً دو فرزندشان را كشته و بعد از آن قصد خودكشی داشته كه در این اقدام موفق نشده. این اتفاق تلخ و دردناك روز پنج‌شنبه در لوتزارا در شمال ایتالیا رخ داد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت روز پنج‌شنبه، آنتونلا با یك متكا، دختر دوساله‌شان كیم را خفه كرده و بعد پسر پنج ساله‌شان لورنتزو زئوس را سوار بر اتومبیل كرده و او را در نزدیكی رودخانه پو با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده و بعد چاقو را در شكمش فرو كرده.


آندره‌آ بناتی و همسرش آنتونلا باربیه‌ری

آندره‌آ بناتی و همسرش آنتونلا باربیه‌ری

یك چوپان كه در حال عبور از آن منطقه بوده، اتومبیل را دیده و به پلیس خبر داده. آنتونلا كه دچار مشكلات روانی است به این اقدام‌ها اعتراف كرده. او در حال حاضر در بیمارستان و تحت نظر نیروهای پلیس بستری است ولی خطری او را تهدید نمی‌كند‌؛ اگرچه اجازه درمان به پزشكان نمی‌دهد.

بناتی هم كه در زمان وقوع این حادثه دردناك مشغول انجام بیزینس و تجارت خانوادگی بود با نیروهای پلیس وارد خانه‌‌اش شد و جسد دختر 2 ساله‌شان را در خانه یافت.

بناتی سابقه برگزاری 5 بازی ملی برای تیم ملی راگبی ایتالیا را دارد و در سال 2011 به دلیل مشكلات در شبكیه چشمش بازنشسته شد. او یكی از بازیكنان ذخیره مائورو برگاماسكو، یكی از پرافتخارترین بازیكنان تاریخ تیم راگبی ایتالیا بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی