فال روزانه - فال روز
فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است فال روز چهارشنبه 13 شهریور - 4 سپتامبر برای امروز شما   فال روزانه متولدین فروردین ماه فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز چهارشنبه 13 شهریور - 4 سپتامبر برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شاید امروز دل تان بخواهد که بدون برنامه عمل کنید، اما باید بدانید که اگر یک نقشه ی از پیش تعیین شده داشته باشید و به آن بچسبید منافع بیشتری عایدتان خواهد شد. وقتی انتخاب های تان محدود می شود می توانید با تعیین یک برنامه ی دقیق بدانید که کدام یک از وظایف تان را باید انجام دهید، در غیر این صورت اگر هیچ برنامه ای نداشته باشید ممکن است فقط وقت و انرژی خود را هدر دهید. در مقابل قوانین نایستید، در عوض از قوانین موجود به عنوان یک راهنما کمک بگیرید تا کارآمدی تان افزایش یابد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز هیچ راهی ندارید مگر این که همه چیز را فوری بفهمید. وقتی همه ی ماجرا را فهمیدید و یک نقشه ی عملی طرح ریزی کردید می توانید با اعتماد به نفس بیشتری حرکت کنید. اگر چه اکنون صورت فلکی جدی به شما فشار آورده که اهداف واقعی داشته باشید، اما هنوز تحت وسوسه ی رویاهای دور و دراز قرار دارید. تا زمانی که کارهای نیمه تمامی را که اکنون در دست دارید به انجام نرسانده اید نباید کار جدیدی شروع کنید، زیرا مهلتی که برای شما تعیین شده دیگر قابل تغییر نیست. سعی کنید به خودتان نظم و انضباط یاد بدهید تا بتوانید وظایف تان را با خلاقیت انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شاید در ابتدای روز فکر کنید که همه چیز به راحتی پیش خواهد رفت، اما واقعیت این است که پیشبرد تعهدات تان آن قدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اشتباه خیلی بزرگی است اگر فکر کنید که می توانید به سادگی فشارهای پنهانی را که به شما وارد می شود نادیده بگیرید. مسایل جانبی در خانواده و محل کار ممکن است شما را از پرداختن به موضوع اصلی منحرف کند، اما شما این قدر زمان ندارید که بخواهید به ماجراهای همه گوش دهید. کارهایی را که در دست انجام دارید اولویت بندی کنید. حواس تان باشد طوری در مسیر پیش بروید که به نفع همه باشد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز این قابلیت را دارید که بتوانید آن سوی رفتارهای احساسی یک نفر را ببینید، زیرا اکنون به خوبی می دانید که پنهان شدن پشت یک دیوار دفاعی به منظور حفاظت از احساسات چه حسی دارد. اما امروز ورق برگشته است. امروز با حساسیت های خود راحت هستید و هیچ مشکلی ندارید، اما هنوز نمی دانید که به چه کسی می توانید حرف های تان را بگویید. اکنون به شما توصیه می شود که هنگام گفتگو تمرکزتان را روی موضوعات کاربردی قرار دهید و آن حرف های حساس را بگذارید برای زمان و مکانی دیگر تا شنونده ی مورد اعتمادتان را هم پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اکنون صورت فلکی جدی با ویژگی وظیفه شناسی به ششمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خدمات وارد شده است، از این رو ممکن است مشغله های تان جدی تر شود. به نظر می رسد که تعهدات کاری اذیت تان می کند، زیرا احساس می کنید مانع شیطنت هایی هستند که دل تان می خواهد انجام دهید. شاید تصمیم بگیرید که به طریقی برنامه های کاری خود را دور بزنید و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. اما اکنون به شما توصیه می شود که عاقل باشید، ببینید لذت هایی که به دنبال شان هستید مهم ترند یا مسئولیت های تان. در نهایت این که برای حفظ ایمنی و سلامت خود باید با یک راهکار عملی پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز از این که کار درست و دلخواه تان را انجام می دهید خوشحال هستید. به علاوه، یک راه حل منطقی برای یکی از مشکلات تان پیدا کرده اید و این هم یکی از عوامل خرسندی شماست. خوشبختانه اکنون انتظارات واقعی دارید، پس حتی اگر به اهداف تان نرسیدید باز هم باید این احساس رضایت را حفظ کنید. برای این که به موفقیت برسید باید شرایط حاضر خود را بپذیرید. هوشمندانه ترین راهکار این است که صبور باشید، ضمن این که رویاهای تان را هم فراموش نکنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز زندگی تان خیلی پیچیده شده است، در رویاهای رنگارنگ شما خیلی چیزها هست که با چشم قابل دیدن نیستند. البته رویاهای شما ربطی به افکار عاشقانه ندارد. موضوعات دیگری در کارند که ممکن است شما را به تاریکی ها فرو ببرند، آن هم در روشنایی روز. از این که اکنون باید کارهای زیادی انجام دهید گله نکنید، این کار فقط وقت تلف کردن است. در عوض از ستارگان متشکر باشید، برای این که قرار است به زودی پاداش خوبی را برای شما رقم بزنند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

اکنون باید قبل از این که هر حرفی بزنید به دقت به همه ی کلمات تان فکر کنید، زیرا صورت فلکی جدی به سومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی روابط و گفتگوها وارد شده است. درست است که دل تان می خواهد حرف تان را بزنید، اما اگر می خواهید موفق شوید باید صبور باشید و منتظر بمانید تا زمان درست فرا برسد. یادتان باشد که اگر بیهوده حرف بزنید کسی به شما گوش نخواهد کرد. اگر دیگران چیزی گفتند که متوجه نشدید حتماً درباره ی آن بپرسید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ممکن است یک فرصت عالی برای شادی و تفریح از میان دستان تان بلغزد. دوست ندارید پشت میزتان بنشینید و کار کنید، زیرا فکر می کنید که می توانید بیرون از محل کارتان ماجراجویی های لذت بخشی را تجربه کنید. اما اکنون آن قدر مشغله دارید که فقط می توانید به رویای چنین چیزی فکر کنید، نه این که واقعاً بار سفر ببندید و بروید. به دنبال هیجان هستید و به نظرتان با کار کردن نمی توانید آن را به دست آورید، اما اگر قبل از این که به فکر بازی و تفریح باشید به کارتان برسید بعداً می توانید با فراغت بیشتری تصمیم بگیرید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

به طور معمول دوست ندارید که حساسیت های تان را آشکار کنید، اما بازگشت ماه به نشانه ی شما باعث می شود که این موضوع را کمی راحت تر بگیرید. شاید امروز خیلی به گرمی رفتار نکنید، اما دل تان می خواهد که به هر حال با دیگران ارتباط برقرار کنید، البته بدون این که روی محدودیت های آن ها پا بگذارید. بهتر است از قوانین و مقررات پیروی کنید، این کار به نفع همه تمام خواهد شد. برای این که به نتیجه ی مثبت برسید باید آهسته حرکت کنید و از صمیم قلب حرف بزنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

اکنون ماه به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اسرار وارد شده است، از این رو حفظ حریم خصوصی به یک موضوع جدی برای شما تبدیل شده است. خشم نگیرید، بهتر است انرژی خود را روی موضوعات دیگری معطوف کنید. این که حقیقتی را نزد خود پنهان کنید یک چیز است و کناره گرفتن از تمام دنیا یک چیز دیگر. با این حال انتخاب با شماست، برای این که بارتان را سبک تر کنید به شما توصیه می شود که یک نفر مورد اعتمادتان را پیدا کنید و حرف های تان را به او بگویید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

نباید به خاطر ماجراهای احساسی دیگران از مسیرتان منحرف شوید، این ها فقط نمایش های جانبی هستند نه موضوع اصلی امروز. به ندای درون تان گوش کنید و یادتان باشد که کسی را با صورت ظاهر قضاوت نکنید. دوستانی دارید که می توانید هنگام نیاز به آن ها تکیه کنید، البته آن ها هم طوری به کمک تان خواهند آمد که تصورش را نمی کنید. شکرگزار نعمت هایی باشید که اکنون در اختیار دارید، اکنون کسان زیادی هستند که می خواهند کمک تان کنند.


تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ