زندگی ای که 700 هزار تومان می چرخد!؟
وزیر کار با اعلام اینکه دولت درباره حذف یارانه پُردرآمدها طبق تکلیف مجلس عمل خواهد کرد گفت: زندگی برخی مردم با درآمد حداقلی ۷۰۰ هزارتومان به سختی می گذرد.

علی ربیعی وزیر کار گفت: برای حذف یارانه پُردرآمدها طبق تکلیف مجلس عمل می کنیم. ربیعی درباره منابع بیمه ها افزود: منابع مستقیم که در اختیار بیمه ها قرار دارد با مجموع منابع کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات سلامت متوازن است. وی اظهارداشت: اما در بخش بیمه سلامت با کمبود اعتبارات مواجه هستیم. وزیر کار با بیان اینکه اکنون بیمه در بسیاری از استان های کشور با بیمارستان های خصوصی قرارداد می بندد، بیان داشت: در سال ۹۳ بسیاری از خدمات سلامت و بهداشت از جمله دندانپزشکی برای کودکان زیر ۱۴ سال ارائه شد.

ربیعی با اشاره به یکسان سازی رفتار بیمه ای گفت: این برنامه تمام ناشدنی است و به عنوان جهادی بزرگ همواره دنبال می شود. وزیر کار با بیان اینکه در همه امور در کنار وزارت بهداشت و درمان قرار داریم گفت: ما آموخته ایم که کنار یکدیگر، هم افزایی داریم و این همان موضوعی است که مقام معظم رهبری امسال به آن تاکید کردند.

وزیر تعاون، کار و امور همچنین به درآمد پایین برخی از هموطنان اشاره کرد و گفت: برخی از مردم با درآمد حداقلی ۷۰۰ هزار تومان در ماه زندگی می کنند که زندگی آنها به سختی می گذرد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com