مردم در راه اندازی کمپین خودرو باید واقع بین باشند
عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عذر خواهی مدیر عامل سایپا از مشتریان، نشان از توجه این گروه خودروساز به فرهنگ مشتری مداری است.

آیا سایپا در مسیر تكریم مشتریان است؟

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در مورد مشتری مداری و تكریم مشتریان گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و در دنیای جدید كسب و كار، مشتری مداری به عنوان یك اصل مهم در بنگاه های اقتصادی مورد توجه است.وی اظهار كرد: عذر خواهی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا از مشتریان، نشان از توجه این سازمان به فرهنگ مشتری مداری است و امیدوارم این فرهنگ الگوی مناسبی برای سایر تولیدكننده شود.

وی یادآور شد: زمانی كه محصولات یك شركت از لحاظ كیفی و تولید دچارمشكل شود، مدیران می بایست این جسارت و شجاعت را داشته باشندكه از ذی نفعان خود كه همان مشتریان هستند، عذر خواهی كنند و در صدد رفع مشكل برآیند.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: انتظار می رود شركت های خودرو ساز بیش از پیش منافع مشتریان را در محصولات خود لحاظ كنند كه در این خصوص علاوه بر كمیت، توجه ویژه ای به كیفیت نیز داشته باشند.

عاشوری كیفیت خودرو و كالاهای ایرنی را به مراتب بهتر از محصولات چینی دانست و افزود: حمایت مردم ز از تولید داخلی علاوه بر افزایش اشتغال، منجر به رشد و توسعه اقتصادی كشور می شود.

وی خاطر نشان كرد: شرایط كنونی اقتضا می كند كه مردم عزیز مانند گذشته با اتحاد و یكپارچگی از تولیدات ملی حمایت كنند و تحت تاثیر جریان ها ی خاص كه تعدادی برای رسیدن به منافع شخصی خود راه اندازی كرده اند، قرار نگیرند.

وی در خصوص فضای به وجود آمده در شبكه های اجتماعی در مورد نخریدن خودرو گفت: این یك جریان زودگذر است و كاملاً مشهود است كه افرادی با به راه انداختن این موضوع، اهداف دیگری را دنبال می كنند كه تبلیغ غیر مستقیم كالای خارجی یكی از این موارد است.

عاشوری گفت: دلخوری مردم از كیفیت خودرو های داخلی حق آنها است ولی باید واقع بین باشیم و شرایط كنونی كشور را درك كنیم ، مقایسه خودرو سازی های داخلی با خودروسازی های مطرح جهانی كه سالیان زیادی است در این عرصه تجربه دارند درست نیست و ایجاد كمپین های بخصوص به نفع منافع ملی و كشور نیست.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: قطعاً تولید كالا مشكلات خاص خود را دارد و قابل مقایسه با تجارت و واردات كالا نیست با توجه به اینكه واردات از سود بیشتری نسبت به كالا داخلی برخوردار است.

وی یادآور شد: صنعت كشور به نسبت 15 الی 20 سال گذشته در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است ولی می بایست صنعتگران پر تلاش خود را به سطح تولیدكنندگان درجه یك جهانی نزدیك كنند و در رشد توسعه اقتصادی كشور حضوری قدرتمند داشته باشند.

منبع:انتخاب