واریز اولین سود سهام عدالت تا 13 روز آینده
سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ تا پایان شهریور ماه واریز می شود، مشمولان این طرح تنها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند که موجودی حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند.

واریز سود سهام عدالت به زودی

در اسفند ماه سال گذشته حدود ۵۰ میلیون فردی که ثبت نامشان در سهام عدالت قطعی شده بود از طریق سایت  www.samanese.ir  به حساب سهام عدالت خود دسترسی پیدا کردند.طبق اطلاعاتی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده و با توجه به مندرجاتی که در سامانه اطلاع رسانی سهام عدالت درج شده، این سازمان از ۶۰ شرکت سرمایه پذیر بابت سود ۱۰ سال گذشته این شرکت ها  به ازای هر نفر مشمول سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومان به حساب خزانه واریز کرده است.

آن طور که مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام کرده‌اند،  مشمولان سهام عدالت می‌توانند این مبلغ را تا سقف یک میلیون تومان پر کنند تا در زمان آزاد سازی سهام عدالت ارزش سهامشان حدود دو برابر این مبلغ باشد. نکته مهم این که مشمولان سهام عدالت تنها تا پایان شهریور ماه جاری فرصت دارند این اقساط را تا سقف یک میلیون تومان پر کنند.

سود سهام عدالت مربوط به انتهای سال مالی ۱۳۹۵ تا پایان شهریور ماه جاری به حساب مشمولان واریز خواهد شد. چندی پیش نیز سازمان خصوصی سازی برای واریز سود سهام عدالت از مشمولان این طرح خواست تا شماره شبای حساب خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند.

نکته  قابل توجه اینکه فرصت وارد کردن شماره شبا برای مشمولان سهام عدالت همچنان وجود دارد، ولی طبیعی است که تا زمانی که سازمان خصوصی سازی شماره شبایی از مشمولان سهام عدالت ندارد نمی تواند مبلغی را بابت سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز کند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir