فرار یکی از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان
یکی از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با مبلغ 500 میلیارد تومان از کشور فرار کرد.

متهم اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان فرار کرد

"م" یکی از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با  مبلغ 500 میلیارد تومان بدهی از کشور خارج شده و از طریق وکیلش با وی ارتباط گرفتند و تلاشها برای بازگرداندن وی ادامه دارد.

***

هفته گذشته گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار گرفت و دفاعیات مسئولان مربوطه و همچنین گزارش مدیران توسعه مدیریت مالی وزارت آموزش و پرورش و مسئولان بانک سرمایه  مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به طولانی شدن روند بررسی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، ادامه رسیدگی به این موضوع در جلسات دیگری پیگیری شده تا گزارش نهایی جهت ارائه به صحن آماده شود.

اواسط مهرماه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز درباره پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری توضیحاتی را ادائه کرد و در  پاسخ به سوالی درباره این‌که یکی از اعضای تحقیق و تفحص مجلس در خصوص پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفته که گزارش این هیات در رابطه با این پرونده تمام شده و احتمال فرار متهمان وجود دارد، آیا گزارشی از مجلس به قوه قضاییه ارجاع شده است؟ گفت: این‌که احتمال دارد برخی فرار کنند، درست نیست؛ زیرا همه کسانی که در مظان اتهام بودند با قرار آزاد شدند و اقدامات تامینی مناسب انجام شده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir