طی چند هفته اخیر میل خریداران برای خرید ملک و حتی تعداد مشتریانی که وضعیت قیمت ملک را دنبال می‌کنند، افزایش یافته است و...


 دنیای اقتصاد،نزدیک به دو هفته است که بازار فروش مسکن اقدسیه با رونق امیدوارکننده‌ای همراه شده است؛ چراکه یکی از مشاوران املاک واقع در اقدسیه در رابطه با وضعیت کنونی بازار مسکن این منطقه این چنین گفت: طی چند هفته اخیر میل خریداران برای خرید ملک و حتی تعداد مشتریانی که وضعیت قیمت ملک را دنبال می‌کنند، افزایش یافته است و همین مساله سبب شده تا قیمت ملک در این دوره از زمان به ثبات برسد.
از سوی دیگر هنگامی که فروشندگان شاهد بازگشت کم و بیش رونق شدند، در مورد قیمت‌های پیشنهادی خود یک کلام شدند و به ندرت مالکی را در بازار می‌توان پیدا کرد که تخفیفی برای قیمت واحد فروشی خود قائل شود و البته حالا که قیمت‌های واقعی و عرف در بازار اعلام شده است، کمتر فروشنده‌ای حاضر به فروش ملک خود می‌شود؛ زیرا این دسته از فروشندگان احتمال می‌دهند با این شرایط پیش آمده قیمت در آینده بازار مسکن کمی سیر صعودی خواهد داشت. در حال حاضر قیمت پیشنهادی هر متر مربع آپارتمان نوساز در اقدسیه بین 2‌میلیون و 500‌هزار تا 4‌میلیون و 500‌هزار تومان از سوی مالکان پیشنهاد شده است.
 
 
  
   گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:donya-e-eqtesad.com