افزایش ۳میلیونی قیمت پژو پارس سال
دیروز در بازار خودرو قیمت انواع سمند نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و برخی محصولات خانواده پژو پارس با افزایش قیمت مواجه شد، قیمت محصولات سایپا هم تقریبا ثابت ماند

قیمت خودروهای داخلی 9 دی 99

رکود بازار خودرو، تقریبا در ماهه شده است به طوری که حداقل در ۵ هفته گذشته کمتر خرید و فروشی در بازار انجام شده و همچنان تعداد فروشندگان نسبت به خریداران بسیار چشمگیرتر است.

با وجود افزایش تعداد فایل های فروش، همچنان خریداری وجود ندارد و مشتریان ترجیح داده اند ، صبر پیشه کنند و منتظر کاهش بیشتر قیمت ها بمانند.

جو حاکم بر بازار خودرو همچنان نشان دهنده رکود عمیقی است که به اعتقاد فعالان این بازار، به نظر نمی رسد این شرایط به زودی به پایان برسد.

قیمت انواع محصولات ایران خودرو

با وجود نبود مشتری، از چند روز پیش تاکنون بر قیمت برخی از محصولات پرطرفدار بازار، به میزان جزئی افزوده شده است اما در مقابل بررسی وضعیت امروز در بازار نشان دهنده تثبیت نرخ بعضی محصولات نسبت به روز قبل است.

خانواده سمند و پژو ۴۰۵ امروز هیچ نوسان قیمتی را ثبت نکردند و در مقابل پژو پارس سال ۳ میلیون تومان، پژو پارس دوگانه سوز ۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیژ ۲ هم ۳.۵ میلیون تومان نسبت به دیروز گران‌تر شدند.

99100908.jpg
99100909.jpg


قیمت محصولات سایپا در بازار

بررسی قیمت محصولات سایپا نشان داد قیمت محصولات خانواده پراید ثابت مانده و تغییری نکرده و در این میان بر قیمت تیبا صندوقدار ۱.۵ میلیون تومان و تیبا ۲ نیز ۱.۵ میلیون تومان افزوده شده است.

گفتی است قیمت سایر محصولات این شرکت نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.


99100910.jpg
99100911.jpg



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir