ساعت کار واحد‌های صنفی تهران در تعطیلات نوروز
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ساعت کار واحدهای صنفی تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا تا ساعت 8 شب است و پس از آن هر گونه فعالیت صنفی ممنوع است

ساعت کار واحدهای صنفی تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا تا ساعت 8 شب است

قاسم نوده فراهانی در مورد ساعت کاری واحدهای صنفی در روزهای پایانی سال، گفت: ساعت کاری اصناف در استان تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچنان تا 8 شب (ساعت 20) است و بعد از این ساعت واحدهای صنفی، مجاز به ادامه فعالیت نیستند.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، افزود: این بخشنامه از سوی ستاد ملی کرونا و استانداری ابلاغ شده و کلیه اصناف موظف به رعایت آن هستند و در صورت تخلف مطابق با قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: بعد از ساعت 9 شب (ساعت 21) نیز منع تردد با خودرو همچنان پابرجاست و در صورت تردد بعد از ساعت تعیین شده، متخلفین مشمول جریمه های تعیین شده می شوند.

* رئیس اتاق اصناف ایران: ساعت کاری اصناف مطابق دستور العمل ستاد ملی کرونا

سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران نیز در مورد ساعت کار واحدهای صنفی اعلام کرد که برابر تصمیمات متخذه در شصتمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا که در ۱۸ اسفند ۹۹، ساعت کار واحدهای صنفی در شهرهای آبی و زرد مطابق دستورالعمل بند (م) ماده ۳۷ قانون نظام صنفی توسط کمیسیون نظارت هر شهرستان تعیین می‌شود.

سعید ممبینی افزود: ساعت کار اصناف در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی نیز مطابق دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود که در این زمینه آخرین مصوبه این ستاد به تمامی اتاق‌های اصناف ابلاغ شده است.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و مشتریان هنگام خرید تاکید و اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع خواهد شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com