مركز آمار تلفن‏های جدیدی برای پاسخگویی به سوالات افتتاح حساب اعلام كرد.
 

سرپرست دفتر رییس مركز آمار ایران با عذرخواهی از مردم بهخاطر اشتباه اخیر در اعلام شماره تلفن‌ها گفت: تلفن 4 رقمی 8587 در خدمت مردم برای پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مردم در مورد اطلاعات اقتصادی خانوار است.

فرشاد گلستان جوزانی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینكه شماره تلفن 7707 الی 7718 اعلام شده مربوط به شماره داخلی مركز آمار ایران بوده و به اشتباه به عنوان تلفن گویا اعلام شده بود كه با عذرخواهی از مردم، شماره تلفن گویای چهار رقمی 8587 برای پاسخگویی به پرسش‌های مردم در مورد فرم اطلاعات اقتصادی خانوار اعلام می‌شود.

سرپرست دفتر رییس مركز آمار ایران افزود: این تلفن در تهران بدون پیش شماره و در شهرهای دیگر با پیش شماره 021 پاسخگوی شهروندان در مورد فرم اطلاعات اقتصاد خانوار است و 4 اطلاع برنامه‌ریزی شده در آن مانند تغییرات ازدواج، طلاق، فوت و تولد به مردم اعلام می‌شود، همچنین 10 اپراتور به صورت زنده پاسخگوی مردم خواهند بود و نیز تعدادی كارشناس در حد توان خود پاسخگو سوالات مردم خواهند بود.

وی گفت: این شماره تلفن گویا بدون اشغالی با قابلیت 960 خط پاسخگوی مردم است و از شهروندان درخواست می‌شود با تلفن‏خانه مركز آمار تماس نگیرند.

 

 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com