از سوی دیگر در محدوده غرب تهران حوالی شهرزیبا در بلوار تعاون تعدادی واحد مسکونی با متراژهای مختلف 70، 77، 80 و 95 مترمربعی که قیمت هر مترمربع آن یک میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده به بازار فروش عرضه شده است....
 
 
 
 همچنان در بازار خرید و فروش املاک مسکونی در تهران، واحدهایی با قیمت‌هایی که از سوی اکثر مشاوران املاک نرخ‌های استثنایی و عجیب معرفی می‌شوند، خود نمایی می‌کنند که به همین خاطر فرصت مناسبی را برای خریداران در بازار مهیا می‌کنند.

در این زمینه در شرق تهران یک واحد 75 متری نوساز واقع در منطقه تهرانپارس از چنین شرایطی برخوردار است؛ چراکه قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی یک میلیون و 200 هزار تومان پیشنهاد شده است. این واحد محدوده شرق بلوار پروین در خیابان 137 واقع شده است که مشخصات آن بدین شرح است: سازه این واحد 75 مترمربعی، 4 طبقه با 8 واحد مسکونی نوساز که از کلیه امکانات برخوردار است.

مشاور املاکی که این واحد را آگهی کرده معتقد است نرخ واحدهای مشابه این، حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است. از سوی دیگر در محدوده غرب تهران حوالی شهرزیبا در بلوار تعاون تعدادی واحد مسکونی با متراژهای مختلف 70، 77، 80 و 95 مترمربعی که قیمت هر مترمربع آن یک میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده به بازار فروش عرضه شده است.

همچنین 2 واحد 77 مترمربعی نوساز در غرب تهران منطقه جنت آباد خیابان لاله با کلیه امکانات به قیمت متری یک میلیون و 750 هزار تومان اعلام شده است. اگرچه شاید کمترین قیمت پیشنهادی هر مترمربع در این منطقه از یک میلیون و 800 هزار تومان به بالا باشد و در نگاه اول کاهش 50 هزار تومان به ازای هر مترمربع از اهمیت برخوردار نباشد؛ اما در محاسبه قیمت کل، کاملا با ارزش خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:donya-e-eqtesad.com