كامران تصريح كرد: نيروهای مخلص انتظامی زمانی كه ما در صلح هستيم در مرزهای كشور همچنان شهيد می‌دهد و با جانفشانی تمام از اين آب و خاك محافظت می‌كنند....
 
 
 
 نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: به دنبال تصویب طرحی در مجلس هستیم كه حقوق سربازان وظیفه را تا 250 هزار تومان افزایش می‌دهد.

به گزارش مركز اطلاع‌رسانی پلیس این استان، حسن كامران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تصویب طرح تحول نظام وظیفه در مجلس شورای اسلامی در وضعیت معیشتی و كاركردی سربازان تحول ایجاد می‌كند و سقف حقوق سربازان را تا 250 هزار تومان افزایش می‌دهد.

وی افزود: انتظار داریم جوانان از فضای فراهم شده به خوبی استفاده كنند و دیگر به نظام وظیفه با دید وحشت و هراس نگاه نكنند، بلكه برای رفتن به خدمت سربازی مشتاق باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان داشت: ساماندهی مرزها توسط نیروی انتظامی موجبات امنیت و آرامش كشور را فراهم می‌آورد.

وی اظهار داشت: باید از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در ساماندهی مناطق مرزی تقدیر كرد چرا كه به همت نیروی انتظامی امروز وضعیت مرزها نسبت به گذشته بهتر شده و امنیتی مضاعف را در كشور حاكم كرده است.

وی در جلسه تعامل مجمع نمایندگان اصفهان با فرمانده انتظامی این استان افزود: مجلس شورای اسلامی تاكنون هماهنگی خوبی با نیروی انتظامی داشته و این همراهی همچنان ادامه دارد.

كامران تصریح كرد: نیروهای مخلص انتظامی زمانی كه ما در صلح هستیم در مرزهای كشور همچنان شهید می‌دهد و با جانفشانی تمام از این آب و خاك محافظت می‌كنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به افزایش بودجه تامین امنیت در‌ مرزها اشاره كرد و افزود: بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار به ساماندهی مرزها اختصاص یافته كه این رقم چهار برابر بودجه‌های پیشین است.

وی تاكید كرد: نمایندگان مجلس باید بیش از پیش تامین و رفاه معیشت كاركنان نیروی انتظامی مورد توجه قرار دهند و در تدوین برنامه پنجم توسعه از هم‌اكنون ساخت منازل سازمانی در مرزها برای كاركنان نیروی انتظامی را مد‌نظر داشته باشند.

كامران در خصوص وضعیت تعیین تكلیف ماده 47 لایحه راهنمایی و رانندگی افزود: درصدد پیگیری واگذاری این بخش به نیروی انتظامی هستم و از دیگر نمایندگان نیز می‌خواهیم تا در زمینه واگذاری آن به نیروی انتظامی رای بدهند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com