اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نه تنها در صنف طلا و جواهر بلکه در تمام 12 صنف مشمول مرحله چهارم قانون مالیات بر ارزش افزوده باید اجرا شود و این صنف نیز موظف به تمکین از قانون است...
 
 
 
 
 رییس مرکز اصناف و بازرگانان گفت: براساس بند (ب) ماده (28) قانون نظام صنفی هر واحد صنفی که تا دو هفته واحد خود را بسته نگه دارد با تصویب هیات عالی نظارت پلمب خواهد شد.
به گزارش ایلنا، حسن رادمرد رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان با بیان این مطلب گفت: اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نه تنها در صنف طلا و جواهر بلکه در تمام 12 صنف مشمول مرحله چهارم قانون مالیات بر ارزش افزوده باید اجرا شود و این صنف نیز موظف به تمکین از قانون است.
وی افزود: بدون تردید باید ابهامات برطرف شود و این گروه صنفی می‌تواند همزمان با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مشکلات اجرایی و ابهامات موجود را در کنار سازمان امور مالیاتی و سایر نهادهای ذیربط با همفکری برطرف کند.
راد‌مرد تاکید کرد: براساس بند (ب) ماده (28) قانون نظام صنفی هر واحد صنفی که تا دو هفته واحد خود را بسته نگه دارد با تصویب هیات عالی نظارت پلمب خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید صنوف متعهد و وفادار به نظام، با تمکین از قانون، مانع سوءاستفاده برخی از افراد سودجو خواهند شد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir