وی درباره نظرکارشناسی مجلس درباره قیمت بنزین که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود گفت: مجلس در مورد قیمت بنزین به قیمت دقیقی نرسیده و همچنان درباره آن بحث می کند....
 
 
 
 رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه کمیته 6 نفره دولت و مجلس در شب گذشته خبر داد و گفت: این کمیته نظرات مدون خود را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مازندران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در سفری دو روزه عازم این استان شده است، دقایقی پیش با ورود در فرودگاه دشت ناز ساری مورد استقبال استاندار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان و همچنین سایر مقامات محلی قرار گرفت.

وی درجمع خبرنگاران هدف ازسفر خود به استان مازندران را حضور درمراسم آغاز سال تحصیلی و سخنرانی در جمع اساتید دانشگاه و همچنین شرکت در مراسم سالگرد رحلت آیت الله صالحی مازندرانی عنوان کرد.

وی درباره نظرکارشناسی مجلس درباره قیمت بنزین که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود گفت: مجلس در مورد قیمت بنزین به قیمت دقیقی نرسیده و همچنان درباره آن بحث می کند.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مجلس درباره قیمت بنزین و گازوئیل هنوز به نظر جازمی نرسیده است، گفت: این بحث تکنیکی است و لزومی ندارد هم اکنون این بحث مطرح شود دولت هم نظرش این است زمان افزایش قیمت حامل های انرژی زمانی گفته شود که مقدمات را فراهم کرده باشد.

لاریجانی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از عدم تشکیل کمیته 6 نفره دولت و مجلس تا روز گذشته جویا شد، گفت: تا آنجا که خبر دارم شب گذشته این کمیته تشکیل جلسه داده و دولت نظر خود را به مجلس ارائه کرده و عزیزی معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری حامل آن نظرات بود.

وی ادامه داد: آخرین خبر دیشب آن است که بحث ها انجام شده و قرار است نتیجه اش امروز مدون به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه شود.

رئیس مجلس پس از ورود به ساری در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد و با قرائت فاتحه ای با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش مهر، قرار است لاریجانی عصر امروز در دانشگاه مازندران در جمع اساتید دانشگاه سخنرانی داشته باشد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com