وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به نامشخص بودن شیوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: مردم سئوالات زیادی در ارتباط با اجرای این قانون دارند و مجلس نیز از شیوه اجرای این قانون بی‌خبر است....
 
 
 
 عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با انتقاد از مبهم بودن شیوه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: مجلس از شیوه اجرای این قانون از سوی دولت بی خبر است.

به گزارش خبرنگارپارلمانی مهر، مهدی سنایی نماینده مردم  نهاوند در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه با اعلام تذکری اظهار داشت: با توجه به آنکه مهلت تمدید برنامه چهارم تا پایان شهریورماه بوده است، کشور در حال حاضر بدون برنامه جلو می‌رود.

وی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به نامشخص بودن شیوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: مردم سئوالات زیادی در ارتباط با اجرای این قانون دارند و مجلس نیز از شیوه اجرای این قانون بی‌خبر است.

سنایی افزود: این طرح یک طرح اساسی است که تحولاتی را در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند. ولی مشخص نیست تکلیف قانونی که مجلس تصویب کرده است چیست و سازوکار اجرای این قانون نیز چه خواهد بود؟

سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست ادامه جلسه علنی امروز  را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر،اظهارداشت: نزدیک به 50 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق هستند که پس از منتفی شدن بحث استرداد این لایحه از سوی دولت، در حال بررسی مفاد باقیمانده این برنامه هستند.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com