با عنایت به قوانین مشروحه از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند....
 
 
 
 پایگاه اطلاع رسانی دولت: سازمان بازرگانی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی واحدهای صنفی و خدماتی ملزم به رعایت نصب برچسب قیمت کالا و خدمات و همچنین صدور فاکتور معتبر هستند.

سازمان بازرگانی استان تهران در راستای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و جلوگیری از ایجاد فرصتهای احتمالی جهت انجام تخلفات صنفی با عنایت به "ماده 65 قانون نظام صنفی در خصوص عدم درج قمیت، تمامی واحدهای صنفی و خدماتی را ملزم به رعایت نصب برچسب قیمت کالا و خدمات و همچنین صدور فاکتور معتبر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، ماده 65 قانون نظام صنفی در خصوص عدم درج قمیت عبارت است از نصب نکردن برچسب قمیت بر کالا، استفاده نگردن از تابلو نرخ دستمزد خدمت در محل کسب یا حرفه یا درج قمیت به نحوی که برای مراجعه کنندگان قابل رویت نباشد و همچنین ماده 66 قانون نظام صنفی در مورد عدم صدور صورتحساب معتبر که عبارت است از خودداری از صدور صورتحسابی که با ویژگی‌های مندرج در ماده (15) این قانون منطبق باشد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با عنایت به قوانین مشروحه از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند.

در همین راستا سامانه 124 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی بوده که پس از دریافت شکایت نسبت به ارائه کد پیگیری به شاکی اقدام می‌کند.

بر این اساس ، از طریق وب سایت WWW.TCOMMERCE.IR و انتخاب موضوع طرح شکایت از طریق 124 شکایت مورد نظر به صورت مستقیم به سامانه ارسال که پس از اخذ کد رهگیری قابل پیگیری است.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com