به گزارش فارس مجيد نامجو در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اجرای طرح هدفمند كردن يارانه‌ها نبايد برای مردم نگرانی ايجاد كند، افزود: افزايش قيمت برق درصدی است كه مردم می‌توانند آن را تحمل كنند....
 
 
 
 وزیر نیرو تأكید كرد: با هدفمند كردن یارانه‌ها، در بیش از 70 درصد قبوض مشتركان، 4 هزار تومان رشد داریم و منتظر هستیم كه قبوض دیگر هم با برق تطبیق داده شود كه آن نیز توسط دولت ابلاغ خواهد شد.

به گزارش فارس مجید نامجو در جمع خبرنگاران با بیان اینكه اجرای طرح هدفمند كردن یارانه‌ها نباید برای مردم نگرانی ایجاد كند، افزود: افزایش قیمت برق درصدی است كه مردم می‌توانند آن را تحمل كنند.

وی گفت: برق هم مانند سایر پارامترهایی است كه تحت تأثیر هدفمند كردن یارانه‌ها هستند و ما هم باید كاری كنیم كه با اجرای طرح هدفمند كردن یارانه‌ها به بهترین وضعیت برسیم.

وزیر نیرو اظهار داشت: با هدفمند كردن یارانه‌ها دو اتفاق مهم می‌افتد كه مهم‌ترین آن‌ها مدیریت خود مردم و دیگری توسعه كشور در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینكه ما انتظار داریم كه پس از هدفمندی یارانه‌ها بین 10 تا 15 درصد كاهش مصرف را داشته باشیم، افزود: هدفمند كردن یارانه‌ها می‌توانند مصرف زیاد در كشور را جبران كند و ما از این ظرفیت اضافی برای كارخانجات و صنعت استفاده كنیم كه خود سبب اشتغالزایی در كشور می‌شود.
نامجو ابراز داشت: با هدفمند كردن یارانه‌ها در بیش از 70 درصد قبوض مشتركان 4 هزار تومان رشد داریم و منتظر هستیم كه قبوض دیگر نیز با برق تطبیق داده شود كه آن نیز توسط دولت ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان افزود: اگر مردم مدیریت درستی در مصرف انرژی داشته باشند می‌توانند هزینه‌های خود را با مبلغی كه به حساب آن‌ها واریز می‌شود تطبیق دهند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com