قالیباف از بهره برداری ادامه خط 4 مترو از میدان آزادی تا شهرک اکباتان تا...
 

  قالیباف از بهره برداری ادامه خط 4 مترو از میدان آزادی تا شهرک اکباتان تا اردیبهشت سال آینده خبر داد. 
 
به گزارش"ایسکانیوز"، دکتر محمدباقر قالیباف امروز در مراسم بهره برداری از پل شهیدان ابتدا ضمن اشاره به اینکه این پروژه عظیم از نظر طراحی یک پروژه یونیکی است خاطرنشان کرد: در هیچ جای تهران چنین طرحی وجود نداشته و این اولین پروژه با این نوع طراحی است.

قالیباف با تاکید بر اینکه اجرای هر پروژه ای زحمات خاص خود را هم، برای مردم و هم برای مسوولین دارد گفت: در زمان اجرای پروژه چه پروژه با سرعت انجام شود به دلیل سروصدا و چه با کندی انجام شود به دلیل کندی کارمرتب باعث مراجعه همشهریان عزیز به شهرداری می شود بنابراین هر پروژه هر چه قدر هم که مهم و مفید باشد برای اهالی که نزدیک آن زندگی می کنند چه در حین انجام پروژه وچه پس از اتمام کار مشکلاتی را خواهد داشت ولی در مجموع منافع بزرگی را در پی خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه ها، هزینه ساخت وساز پروژه گاهی یک پنجم قسمت تملکی که انجام می دهیم نیست خاطرنشان کرد: در بحث رضایت گرفتن از مالکین به دلایل مختلفی از جمله مسائل شرعی مانند: املاک موقوفی نمی توانیم به راحتی رضایت مالکین را به دست آوریم.

شهردار تهران از بهره برداری ادامه مسیر خط 4 مترو، از انقلاب تا میدان آزادی و از آنجا به شهرک اکباتان تا اردیبهشت سال آینده خبر داد.

وی در پایان متعهد شد که سالانه 15 کیلومتر به خطوط مترو اظافه شود در حالی که در چند سال اخیر تنها 5/2 کیلومتر سالانه به مترو اظافه می شده است. 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir