پيش از اين وزير رفاه با اعلام اين که پايگاه اطلاعاتی آمار طی يك هفته آينده مجدد باز خواهد شد، گفته بود: کسانی که تاکنون در اين زمينه اقدام نکرده‌اند، پس از بازگشايی سايت آمار ميیتوانند ثبت‌نام کنند...


 

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، هنوز وضعیت خانوارهایی كه در اطلاعات اقتصادی خود تغییر ایجاد كرده و یا به تازگی برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام كرده‌اند مشخص نیست. در این میان احتمالی كه می‌شود در نظر گرفت این است كه اطلاعات در مراحل كاری لازمه به سر می‌برند.

مركز آمار ایران هم به تازگی بر روی پایگاه اینترنتی اطلاعات اقتصادی خانوار متن جدیدی قرار داده كه در آن اعلام شده است، "اطلاعات افرادی كه تاكنون در این سامانه ثبت نام كرده‌اند، پس از راستی آزمایی در پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال كشور، به سازمان هدفمندی یارانه‌ها (وزارت رفاه و تامین اجتماعی) تحویل شده‌است."

به گزارش ایسنا، این در حالی است كه با مراجعه به سامانه وزارت رفاه با این جمله مواجه می‌شویم كه "اطلاعات ثبت نام شدگان جدید هنوز به این سامانه اعلام نشده‌است. منتظر اعلام عمومی باشید."

پیش از این وزیر رفاه با اعلام این که پایگاه اطلاعاتی آمار طی یك هفته آینده مجدد باز خواهد شد، گفته بود: کسانی که تاکنون در این زمینه اقدام نکرده‌اند، پس از بازگشایی سایت آمار می‌توانند ثبت‌نام کنند.

محصولی افزوده بود: ‌اطلاعات این دسته پس از راستی آزمایی به سایت رفاه http://refahi.ir منتقل شده و این افراد پس از انتشار اطلاعیه در اسفندماه می توانند شماره حساب خود را ارایه کنند، البته به این افراد مبلغی بابت سال 89 تعلق نخواهد گرفت و واریز یارانه این افراد از ابتدای سال آینده خواهد بود.

با این اوصاف، با توجه به تماس‌های مردمی كه در این زمینه حتا با رسانه‌هایی چون ایسنا انجام می‌شود، به نظر می‌رسد این پرسشی است كه پاسخگویی مسؤولان را برای برطرف كردن ابهام‌های محتمل، می‌طلبد.

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir