نائب رییس کمیسیون برنامه وبودجه گفت: یک شرکت با زد و بندهای مخفی و بدور از ضوابط قانونی ضمن اینکه موفق به دریافت وام 120 میلیارد تومانی از یک بانک شده و ضمن نپرداختن اصل پول 30 میلیارد تومان نیز خسارت دریافت کرده است!...



 "عباسعلی نورا" در گفتگوی اختصاصی با اکونیوز افزود: این شرکت که این مبلغ را به بهانه یک امر معین دریافت نموده است نه تنها به وعده خود عمل نکرده بلکه به دلایل واهی تقاضای 50 میلیارد تومان خسارت نیز نموده است و در کمال تعجب موفق به دریافت 30 میلیارد تومان خسارت نیز از بانک مربوطه گردیده است.
وی با اشاره به معضل بزرگ بدهکاران دانه درشت به سیستم بانکی کشور گفت: مسلما این اقدام باید توسط مراجع ذیصلاح پیگیری و برای جلوگیری از چنین تخلفاتی اقدامات لازم و مقتضی اعمال گردد.
دکتر نورا در خصوص علل اصلی این چنین تخلفات گفت: شفاف نبودن قانون در برخی از موارد و مصوبه ها و همچنین سوء استفاده برخی از صاحب منصبان آگاه و یا نا آگاه و زد و بندهایی خارج از ضوابط قانونی دانست و اظهار امیدواری کرد با اقدام سریع مراجع قضایی ریشه اینگونه تخلفات برای همیشه ساقط شود.
این نماینده مجلس درباره چگونگی پیگیری این پرونده به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه با هوشیاری به موقع مسئولان قضایی و همچنین ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این موضوع در حال پیگیری است و اعضای این ستاد به صورت جدی پیگیر این موضوع می باشد.
نماینده مردم زابل در خصوص زمان ارائه بوجه 90 به خبرنگار ما گقت : بودجه تنظیم شده است و در معاونت راهبردی در حال بررسی های نهایی است و امیدواریم که اول بهمن ماه به محلس تقدیم شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد کسری بودحه سال 89 نیر گفت:با توجه به اینکه دولت بودجه عمرانی راکاهش داده است نیازی به متمم بودجه نخواهد بودولی دولت در بخش مالی گمرکی و عوارض خودرو و مالیات با کسری بودجه مواجه است
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir