'محمدرضا رحيمی' در همايش مديران دفاتر داخلی و خارجی خبرگزاری جمهوری اسلامی تصريح كرد كه با توجه به برنامه ريزی های دولت تا دو سال ديگر جشن مسكن دار شدن مردم در سراسر كشور برگزار می شود....



 
معاون اول رییس جمهور تاكید كرد كه با توجه به برنامه ریزی های دولت تا دو سال دیگر هیچ ایرانی بدون مسكن نخواهد بود.
   
به گزارش ایرنا 'محمدرضا رحیمی' در همایش مدیران دفاتر داخلی و خارجی خبرگزاری جمهوری اسلامی تصریح كرد كه با توجه به برنامه ریزی های دولت تا دو سال دیگر جشن مس كن دار شدن مردم در سراسر كشور برگزار می شود.

وی با بیان این كه دولت تعهد كرده كه هیچ ایرانی بدون مسكن نباشد اظهار داشت كه تلاش می كنیم ظرف دو سال آینده این هدف تحقق یابد.

معاون اول رییس جمهوری با تاكید بر این كه در استان هایی مانند سمنان و قم بیش از حد درخواست ، مسكن ساخته شده است گفت : مردم در این استان ها به راحتی با پنج یا شش میلیون تومان می توانند صاحب مسكن شوند.

وی تصریح كرد: تا سال آینده جشن مسكن‌دار شدن همه متقاضیان مسكن در برخی از استان ها برگزار می شود و قرار است تا پایان دولت دهم جشن مسكن دار شدن همه متقاضیان مسكن در سراسر كشور برگزار شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینكه دولت تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا نرخ بیكاری بسیار كاهش یابد، گفت:امسال ایجاد یك میلیون و 100 هزار شغل را تعهد كرده بودیم كه تا امروز توانسته ایم یك میلیون و 500 هزار شغل ایجاد كنیم.

وی تصریح كرد دولت تلاش دارد كه برای سال آینده دو میلیون شغل ایجاد كند و مطمئنا می توانیم بیشتر از این نیز شغل ایجاد كنیم. 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir